۱۲۵۶۶۲۳
۱۱۳
۱۱۳
پ

برد بایرن؛ ۳امتیازی که از دهان شیر درآمد!

بایرن مونیخ در دیداری دشوار در خانه هرتابرلین موفق به کسب پیروزی ۲-۳ شد.

ورزش سه: بایرن مونیخ در دیداری دشوار در خانه هرتابرلین موفق به کسب پیروزی ۲-۳ شد.

 بایرن مونیخ که در هفته های اخیر در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان نتایج درخشانی گرفته، امشب در خانه هرتابرلین و در دیداری دشوار در نهایت توانست به برتری ۲-۳ دست پیدا کند.

بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرده و خیلی زود به گل اول دست یافت. روی توپربایی سادیو مانه در زمین هرتا و ارسال این بازیکن به درون محوطه جریمه، جمال موسیالا صاحب موقعیت شده و با ضربه ای دقیق گل اول را به ثمر رساند.

برد بایرن؛ ۳امتیازی که از دهان شیر درآمد!

در دقیقه 23 و روی ضدحمله سریع بازیکنان بایرن مونیخ بود که سادیو مانه صاحب فرصت شده و می توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما ضربه محکم او را کریستنسن به خوبی مهار کرد.

 

اما در اواسط نیمه اول بایرن مونیخ به گل دوم نیز دست یافت. ضربه محکم لئون گورتزکا به روگل برخورد کرد و در ریباند اریک چوپو موتینگ موفق شد با شوت دقیق خود دروازه هرتا را باز کند.

یک دقیقه بعد و در دقیقه 38 بایرن مونیخ به گل سوم رسید. ارسال رو به بیرون سرژ گنبری در محوطه جریمه به اریک چوپو موتینگ رسید و او با ضربه ای دقیق توانست گل سوم تیمش را نیز به ثمر برساند.

اما در دقیقه 40 هرتا یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی ارسال دقیق ریچر، لوکباکیو با ضربه ای والی و تماشایی موفق شد گل اول هرتابرلین را به ثمر برساند.

برد بایرن؛ ۳امتیازی که از دهان شیر درآمد!

اما در ثانیه های پایانی نیمه اول و با خطای بنجامین پاوارد بود که هرتابرلین صاحب یک ضربه پنالتی شد. سلکه توانست با فریب دادن مانوئل نویر دروازه را باز کند و نیمه نخست پرهیجان این دیدار با برتری 2-3 بایرن مونیخ به اتمام رسید.

بایرن مونیخ در نیمه دوم نیز کارش را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی جمال موسیالا می توانست با ضربه بیرون پای خود دروازه هرتا را باز کند، اما کریستنسن به خوبی واکنش نشان داد.

در ادامه بایرن مونیخ موفق شد یک بار دیگر دروازه هرتا را باز کند، اما آفساید آلفونسو دیویس اعلام و این گل مردود اعلام شد. در ادامه جریان بازی کاملا آرام دنبال شده و هیچ یک از دو تیم قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر نبودند.

در ادامه و روی پاس مارسل سابیتزر بود که کینگزلی کومان به داخل زده و می توانست گل بعدی بایرن مونیخ را به ثمر برساند، اما ضربه او در مسیر دروازه به مدافع هرتا برخورد کرد و تبدیل به گل نشد. در ادامه تلاش هرتا برای زدن گل تساوی اثربخش نبود و این دیدار با برتری 2-3 بایرن مونیخ به اتمام رسید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج