۱۲۰۹۹۳۹
۳۶
۳۶
پ

ماینتس- بایرن؛ شکست قهرمان در غیبت ستارگان

قهرمان این فصل بوندسلیگا در خانه ماینتس با نتیجه ۱-۳ مغلوب شد.

ورزش سه: بایرن مونیخ در روزی که بسیاری از ستاره های ثابت ترکیب خود را در اختیار نداشت، خوش شانس بود که تنها سه بار دروازه خود را باز شده دیده و ۱-۳ برابر ماینتس شکست خورد.

ماینتس بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه دوم بورکاردت در دهانه دروازه فرصت بسیار خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه او به دیرک دروازه بایرن مونیخ برخورد کرد.

در دقیقه ۱۷ ماینتس صاحب دومین موقعیت مناسب خود برای گلزنی شد، اما ضربه اونیسیوو را اسون اولرایش با یک عکس العمل فوق العاده مهار کرده و دروازه تیمش را نجات داد.

ماینتس- بایرن؛ شکست قهرمان در غیبت ستارگان

اما لحظاتی بعد ماینتس به گل رسید. روی پاس اشتباه اولرایش و ضربه سر کوهر، بورکاردت در مقابل دروازه بایرن مونیخ صاحب موقعیت خوبی شده و موفق شد گل اول تیمش را وارد دروازه حریف کند.

اما حملات ماینتس ادامه یافت و این تیم در دقیقه 27 به گل دوم دست یافت. روی ارسال یک موقعیت ایستگاهی و تغییر مسیر توپ، نیاخاته در دهانه دروازه صاحب موقعیت گلزنی شده و به راحتی دروازه را باز کرد.

اما در دقیقه 33 بایرن مونیخ اختلاف را به حداقل رساند. اریک چوپوموتینگ در شرایطی که خودش می توانست دروازه را باز کند، توپ را برای رابرت لواندوفسکی ارسال کرد و ستاره لهستانی موفق به زدن گل اول شد.

ماینتس- بایرن؛ شکست قهرمان در غیبت ستارگان

در لحظات پایانی نیمه اول باریرو می توانست گل سوم ماینتس را به ثمر برساند، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت و نیمه نخست با برتری 1-2 تیم میزبان به اتمام رسید.

ماینتس نیمه دوم را نیز هجومی شروع کرد و در نهایت در دقیقه 56 به گل سوم دست یافت. ضربه باریرو بعد از برخورد به بنجامین پاوارد تغییر جهت داده و بدین ترتیب تبدیل به گل سوم ماینتس شد.

در ادامه حملات ماینتس باز هم استمرار داشت و این بار در دقیقه 61 بورکاردت در موقعیتی تک به تک تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما ضربه او با اختلاف کمی راهی بیرون زمین شد.

دقایقی بعد این بار اونیسیوو فاصله ای تا زدن گل چهارم تیمش نداشت، اما ضربه محکم او از گوشه محوطه جریمه بایرن مونیخ به دیرک دروازه این تیم برخورد کرد. در دقیقه 81 ضربه لواندوفسکی بعد از برخورد به بازیکن ماینتس در آستانه ورود به دروازه بود که زنتنر عکس العمل نشان داد تا در نهایت ماینتس با نتیجه 1-3 از سد بایرن مونیخ عبور کند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج