۱۲۵۶۶۲۶
۱۱۰۵
۱۱۰۵
پ

زلاتان: خفه شوید و جایگاه خود را بدانید!

امروزه در بین بازیکنان جوان‌تر و به نوعی نسل جدید فوتبال، بسیار می‌بینیم که والدین‌شان در مورد امور فرزند خود صحبت می‌کنند و مدام سر تیتر خبرها هستند.

خبرآنلاین: امروزه در بین بازیکنان جوان‌تر و به نوعی نسل جدید فوتبال، بسیار می‌بینیم که والدین‌شان در مورد امور فرزند خود صحبت می‌کنند و مدام سر تیتر خبرها هستند.

به طور مثال می‌توان به پدر ارلینگ هالند یا مادر آدریان رابیو و مادر کلیان ام باپه اشاره کرد که در ماه‌ها و سال‌های اخیر بارها حاشیه ساز شده‌اند. موضوعی که اکنون با واکنش زلاتان ابراهیموویچ مواجه شده و این ستاره سوئدی به شدت از این رفتار آن‌ها انتقاد کرده است.

زلاتان که به تازگی در مصاحبه‌ با کانال پلاس فرانسه درباره کیلیان ام باپه صحبت کرده، در بخشی از مصاحبه خود در مورد صحبت‌ها و رفتارها اطرافیان این ستاره فرانسوی نیز حرف زده است. او در این‌باره، گفت:وقتی بچه‌ای به اندازه کافی قدرتمند شود، می‌تواند به راحتی درآمد داشته باشد. بنابراین والدین او نیز نقش وکیل، نماینده یا مربیش را به عهده می‌گیرند. از یک چیز، به یک چیز دیگر تبدیل می‌شوند و مشکل همین جا است. این دقیقا همان زمانی است که شما نظم و شخصیت خود را از دست می‌دهید.

زلاتان در ادامه لحن خود را تندتر می‌کند. او گفت:امروزه و در این نسل جدید، والدین مانند مادر و پدر یا هر کس دیگری، فکر می‌کنند که می‌توانند تبدیل به یک ستاره شوند و شروع به حرف زدن در روزنامه‌ها می‌کنند. اما فکر می‌کنید که هستید؟ خفه شوید و جایگاه خودتان را بدانید. همه چیز به پسر شما بستگی دارد که کارش را انجام دهد و نظم داشته باشد.

زلاتان سپس به ام باپه توصیه می‌کند که امورش را خود به دست بگیرد. او گفت: من ام باپه را به عنوان یک شخص چندان نمی‌شناسم اما به عنوان یک بازیکن، او فوق العاده است. ولی هنگامی که نظم و انضباط خود را از دست بدهید، شخصیت‌تان را هم از دست می‌دهید. به همین خاطر زیدان، زیدان است. آیا ام باپه می‌خواهد از او تقلید کند؟ او باید بهتر شود و نباید از خود راضی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج