جاباما
۱۲۵۶۷۲۳
۱۳۴
۱۳۴
پ

هیات‌رئیسه چه کسی را جایگزین مهدوی‌کیا می‌کند؟

جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال هفته گذشته در حالی برگزار شد که از انتخاب سرمربی جدید تیم ملی امید ایران به‌عنوان یکی از دستور جلسات این جلسه یاد شده با این حال خروجی جلسه فوق که حدودا ۹ ساعت به طول انجامید به مسائل دیگر ازجمله موضوعات مرتبط با تیم ملی فوتبال ایران اختصاص پیدا کرد و در این‌باره تصمیم‌گیری خاصی صورت نگرفت.

فرهیختگان: جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال هفته گذشته در حالی برگزار شد که از انتخاب سرمربی جدید تیم ملی امید ایران به‌عنوان یکی از دستور جلسات این جلسه یاد شده با این حال خروجی جلسه فوق که حدودا ۹ ساعت به طول انجامید به مسائل دیگر ازجمله موضوعات مرتبط با تیم ملی فوتبال ایران اختصاص پیدا کرد و در این‌باره تصمیم‌گیری خاصی صورت نگرفت. نکته قابل توجه اینکه تیم امید ایران بعد از قطع همکاری احتمالی با مهدی مهدوی‌‌کیا روزهای بلاتکلیفی را سپری کرده، این در حالی است که با چشم‌برهم‌زدنی روزهای حساس برای امیدهای فوتبال ایران فرا خواهد رسید و این تیم باید در رقابت‌های قهرمانی آسیا که حکم انتخابی المپیک را دارد شرکت کند.  

در این خصوص شنیده می‌شود که قرار است در یکی از جلسات پیش روی هیات‌رئیسه فدراسیون در اسرع وقت در این مورد تصمیم‌گیری نهایی به عمل بیاید. هرچند انتخاب قطعی گزینه نهایی نیز به هماهنگی با کمیته ملی المپیک بستگی دارد و باید دید تصمیم نهایی روسای فدراسیون و کمیته چه خواهد بود.  از رضا عنایتی، پیشکسوت استقلال و سرمربی فصل گذشته هوادار تهران به‌عنوان گزینه محتمل به‌عنوان جایگزین مهدوی‌کیا نام برده می‌شود اما گزینه‌های دیگر مانند مجتبی حسینی نیز برای سرمربیگری این تیم از شانس برخوردار هستند.  البته طبق شنیده‌ها از دو گزینه دیگر نیز برای هدایت امیدها نام برده می‌شود و باید منتظر ماند تا درنهایت مشخص شود هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال در جلسات بعدی خود چه فردی را به‌عنوان سرمربی جدید امیدها به جای مهدوی‌کیا انتخاب خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج