۱۲۵۷۱۱۳
۶۸۷
۶۸۷
پ

خبر نگران‌کننده برای پرسپولیسی‌ها

هواداران پرسپولیس خیلی دوست دارند مدیران این باشگاه هرچه زودتر قرارداد لوکادیا را تمدید کنند

خبرورزشی: یکی از عوامل صدرنشینی پرسپولیس ، گل هایی است که یورگن لوکادیا ستاره هلندی این تیم به ثمر رسانده است. مهاجم سرخ پوشان که در تابستان به این تیم آمده، با وجود اینکه به لحاظ بدنی خیلی آماده نبود، ولی خیلی زود گل زدن را آغاز کرد و نشان داد چه فوتبالیست با کیفیتی است.

لوکادیا تا قبل از تعطیلی لیگ به خاطر بازی های جام جهانی موفق شد ۶ گل برای پرسپولیس بزند و صدرنشین گلزنان لیگ باشد. این درحالی است که لوکادیا ۲ بازی ابتدایی لیگ را هم از دست داده بود و این تعداد گل را در ۹ دیدار به ثمر رساند. درخشش لوکادیا او را خیلی زود بین هواداران پرسپولیس محبوب کرد و آن ها از همین حالا به فکر پایان قرارداد این ستاره با تیمشان هستند.

قرارداد لوکادیا در پایان فصل به پایان می رسد و با توجه به درخشش این بازیکن، کار مدیران پرسپولیس برای تمدید قرارداد با او بسیار سخت خواهد شد. هواداران پرسپولیس که تازه از شر مهاجمان خارجی بی کیفیت خلاص شدند و مزه داشتن یک مهاجم گلزن و باکیفیت را حس می کنند، از مدیران پرسپولیس خواستند تا هرچه زودتر و حتی قبل از پایان فصل قرارداد لوکادیا را تمدید کنند.

درویش مدیرعامل پرسپولیس که در نقل و انتقالات بسیار خوب کار کرد در خصوص تمدید قرارداد با لوکادیا گفت: هنوز به نیم فصل هم نرسیدیم  و باید ببینیم چه می‌شود؛ ضمن اینکه در بحث مسائل فنی سرمربی تیم تصمیم می‌گیرد. ایشان تصمیم خواهند گرفت که مجددا با لوکادیا همکاری داشته باشیم. لوکادیا از ایران و فضای اینجا خوشش آمده و خانواده‌اش هم همین طور. خودش را یک ایرانی می‌داند و در این زمینه ما مشکلی نداریم. لوکادیا بسیار بازیکن باارزشی است واگر  کادرفنی تمایل به همکاری با ایشان داشتند، حتما ادامه می‌دهیم.

این صحبت ها درحالی از سوی درویش مطرح شد که خود او هم می داند در پایان فصل و با توجه به پیشنهادات داخلی و خارجی بسیار خوبی که به این بازیکن خواهد شد، کار او برای تمدید قرارداد با لوکادیا خیلی سخت خواهد شد و باید حسابی سر کیسه را شل کند.

مدیرعامل پرسپولیس که به خوبی در جریان این موضوعات قرار دارد، دوست دارد قبل از پایان فصل قراردادش را تمدید کند ولی خود ستاره هلندی این کار را انجام نخواهد داد و تا قبل از پایان فصل پای میز مذاکره برای تمدید قرارداد نخواهد نشست. اتفاقی که با توجه به درخشش این بازیکن طبیعی است و خود لوکادیا هم می داند که ممکن است در تابستان آینده پیشنهادات مالی به مراتب بهتری نسبت به پرسپولیس به دستش برسد.

به همین دلیل در این مقطع قراردادش را تمدید نخواهد کرد و تا پایان فصل منتظر خواهد ماند. خبری که قطعا نگرانی پرسپولیسی ها را در پی خواهد داشت، چرا که آن ها اصلا دوست ندارند ستاره گلزن تیمشان را در فصل آینده با پیراهن تیم دیگری ببینند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج