۱۲۵۷۵۳۸
۲۰۶
۲۰۶
پ

ژاوی: به این بازیکنان افتخار می‌کنم

سرمربی آبی اناری ها بعد از پیروزی برابر اوساسونا به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و از کسب این پیروزی ابراز خوشحالی کرد.

ایسنا: به نقل از اسپورت، روند خوب بارسلونا در رقابت های لالیگا ادامه دارد. آبی اناری ها در هفته چهاردهم به مصاف اوساسونا رفتند و باوجود آنکه در نیمه نخست با یک گل عقب افتادند و لواندوفسکی هم از بازی اخراج شد اما در نهایت با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کردند و سه امتیاز ارزشمند را کسب کردند تا صدرنشینی این تیم ادامه داشته باشد.

ژاوی در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت. او گفت: تیم بازی به بازی بهتر می شود و شرایط بسیار خوب است. وضعیت رختکن عالی است. ما یک خانواده هستیم. بازیکنان اصرار به پیروزی دارند و این بسیار خوب است. شرایط برای ما در این بازی بسیار سخت شد. یک بازیکن اخراجی دادیم و با یک گل هم عقب بودیم با این حال اعتماد به نفس لازم را داشتیم و مهم تر اینکه هوشیارانه بازی کردیم.

او  ادامه داد: کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم و بازی صبورانه را در دستور کار خود داشتیم. به خوبی دفاع کردیم و اجازه ندادیم که حریف گل دوم را به ثمر رساند. ما شجاعت لازم را در این بازی داشتیم و یک پیروزی بسیار مهم را کسب کردیم. من با این تیمم افتخار می کنم و این را در بین دو نیمه هم به بازیکنان گفتم.

سرمربی بارسلونا درباره داوری گفت: تصمیم های داور بسیار سخت گیرانه و علیه ما بود اما چکار می توانیم بکنیم؟ اخراج لواندوفسکی سخت گیرانه بود با این حال ما بسیار خوب بودیم و به همین خاطر احساس افتخار می‌کنم.

ژاوی درباره اخراج پیکه گفت: اگر پیکه از روی نیمکت اخراج نمی‌شد در این بازی هم به میدان می‌رفت. می‌خواستیم کریستینسن را به خاطر خستگی تعویض کنم اما اخراج پیکه اجازه نداد. خوشبختانه وضعیت او خوب است. امشب همه چیز علیه ما بود با این حال هوشیارانه بازی کردیم و تا آخرین لحظه دست از تلاش برنداشتیم. من در بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که لحظات خوب ما در این بازی خواهد رسید. فران تورس در این بازی بسیار خوب بود. او بازیکنی متواضع و پرتلاش است و کمک زیادی به تیم کرده است. من از  عملکرد او کاملا راضی هستم.

بارسلونا با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۳۷ امتیازی شد. آبی اناری ها بعد از شکست در ال کلاسیکو در همه بازی های خود در لالیگا به پیروزی دست پیدا کرده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج