۱۲۵۷۵۴۰
۳۲۸۲
۳۲۸۲
پ

ایران با مجید در برابر آدیداس و نایکی

تیم ملی فوتبال ایران یکی از معدود تیم های حاضر در جام جهانی است که با برندی غیر از برندهای مطرح و رایج به میدان خواهد رفت.

ورزش سه: تیم ملی فوتبال ایران برخلاف پنج دوره قبلی حضور خود در جام جهانی، با کیت تولید داخل به میدان خواهد رفت. کمپانی مجید، تولید البسه تیم ملی در این دوره را به عهده گرفته و مراسم رونمایی این لباس ها را شب گذشته شاهد بودیم. به این ترتیب تکلیف لباس هر سی و دو تیم حاضر در قطر مشخص شد و حالا می توانیم در مورد زیباترین کیت گروه دوم هم بحث کنیم. لباس تیم ملی فوتبال ایران باید با با لباس های تولید شده توسط کمپانی های بزرگ دنیا رقابت کند. این لباس مثل دوره قبلی (آدیداس)، طرحی ساده دارد و آستین های آن طراحی منحصربفردی دارد و در بقیه موارد همه چیز، مثل همیشه است.

ایران با مجید در برابر آدیداس و نایکی
ایران با مجید در برابر آدیداس و نایکی

در میان تیم های گروه دوم، دو تیم از کیت های تولیدی کمپانی نایکی استفاده خواهد کرد. تیم ملی انگلیس که طی سال های اخیر با نایکی همکاری می کند، در این دوره نیز با لباس های تولیدی این شرکت امریکایی به میدان خواهد رفت.

انگلیس که زمانی با لباس های خاص به فرد آمبرو به میدان می رفت در این دوره با لباس هایی که نایکی طراحی کرده بازی می کند. لباس اول انگلیس سفید است و طرح پیراهن آن با رنگ هایی با تم آبی، زیبایی خاصی به آن بخشیده است؛ روشن‌تر شدن رنگ آبی استفاده شده در شورت، کیت امسال انگیس را متفاوت‌تر کرده است. لباس دوم این تیم نیز به رنگ قرمز و برخلاف لباس اول، یقه دار است و خطوط نازک سورمه‌ای هم در بخش‌هایی از آن دیده می شود.

ایران با مجید در برابر آدیداس و نایکی

دومین تیمی که از لباس های نایکی در این گروه استفاده می کند، تیم ملی امریکا است. این کشور هم مثل انگلیس از سفید به عنوان رنگ پیراهن اول خود استفاده کرده است. طرح نایکی برای لباس اول امریکا خیلی خاص نیست و مشابه طرح‌هایی است که این کمپانی در سال 2022 برای بسیاری از لباس های خود در عرصه باشگاهی و ملی استفاده کرده است. لباس دوم امریکا به رنگ سورمه‌ای و با طراحی منحصربفرد، خیلی زیباتر از لباس اول این تیم است و به نظر می رسد که زمان بیشتری برای طراحی آن صرف شده است.

ایران با مجید در برابر آدیداس و نایکی

دیگر حریف ایران در گروه دوم، ولز است. این تیم که به عنوان آخرین تیم، به گروه دوم اضافه شد، با لباس های تولید کمپانی آدیداس در جام جهانی قطر حاضر می شود. کمپانی مطرح آلمانی برای ولز از طرحی ساده و کلاسیک بهره گرفته که سه خط همیشگی را هم در آستین های خود دارد. طرح روی پیراهن قرمز و جنس پارچه آن ولی در عین سادگی، زیبایی خاصی به آن داده است. در این لباس از رنگ های سفید، قرمز و سبز پرچم ولز بهره گرفته شده است. لباس دوم ولز هم طرحی مشابه لباس های منچستر در این فصل دارد و یقه آن طرحی مشابه یقه پیراهن شیاطین سرخ دارد و مثل طرح های جدید آدیداس، لوگوی روی آن، نوشته آدیداس را ندارد.

ایران با مجید در برابر آدیداس و نایکی

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج