۱۲۵۷۸۴۸
۲۷۳
۲۷۳
پ

نتیجه برای کی‌روش ملاک نیست

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت: به نظرم کی روش در بازی دوستانه می‌خواهد ساختار تیمی خود را پیدا کند و نتیجه برای او ملاک نیست.

باشگاه خبرنگاران: بازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت: به نظرم کی روش در بازی دوستانه می‌خواهد ساختار تیمی خود را پیدا کند و نتیجه برای او ملاک نیست.

محمدرضا مهدوی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال  در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت تیم ملی در آستانه مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: ملی پوشان با کی روش به خوبی تمرین می‌کنند و این مربی شرایط خوبی برای بازیکنان مهیا می‌کند.‌ای کاش تیم ملی با تمام قوا اردوی خود را پشت سربگذراند. مارکار آقاجانیان هم رابطه خوبی با بازیکنان برقرار می‌کند و حضورش مثمرثمر خواهد بود. البته حاشیه زیاد است که باید مدیریت شود.

نکونام به تعهدش به فولاد پایبند ماند 

او درباره اینکه نکونام مربیگری تیم ملی فوتبال را نپذیرفت، گفت: به هر حال نکونام با فولاد قرارداد دارد و  پایبند به این تیم است.   همچنین برای یک مربی حرفه‌ای سخت است که در تیم ملی هم باشد. به نظرم نکونام کاری حرفه‌ای  انجام داد و پای تعهدش باقی ماند.

مهدوی درباره اینکه تیم ملی فوتبال در بازی دوستانه با تیم ملی نیکاراگوئه محک جدی می‌خورد، بیان کرد: هر بازی تدارکاتی باعث می‌شود که نقاط ضعف و قوت تیم ملی شناسایی شود. نتیجه در بازی‌های دوستانه برای کی روش ملاک نیست و  او می‌خواهد ساختار تیمی خود را پیدا کند.

توقعات از تیم ملی فوتبال ایران را نباید بالا ببریم  

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال درباره حریفان ایران در جام جهانی قطر گفت: بهترین تیم‌های دنیا در مسابقات جام جهانی شرکت می‌کنند و ما نباید توقعات را از تیم ملی بالا ببریم. این موضوع خوشایند نیست. همین که ملی پوشان بتوانند از حیثیت فوتبال دفاع کنند کفایت می‌کند و نباید آن‌ها را تحت فشار بگذاریم. همچنین نباید بازی با انگلیس را دستکم بگیریم.

ساختار تیم ملی آمریکا عوض شده است 

او درباره اینکه به نظرش تیم ملی فوتبال می‌تواند از گروهش در جام جهانی صعود کند، بیان کرد: مسابقات جام جهانی را نمی‌شود پیش بینی کرد چرا که برخی از تیم‌ها بازی بسته ارائه می‌دهند. بازی برابر تیم‌های ملی انگلیس و آمریکا سخت است. ساختار آمریکا عوض شده و ولز هم انگلیس تضعیف شده است. ما باید به بازیکنان انرژی بدهیم.

نبود همه ملی پوشان در اردوی تیم ملی معضل است 

مهدوی درباره اظهارات کی روش مبنی بر اینکه آمادگی تیم ملی غلط است، گفت: زمانی که تیم ملی فوتبال به جام جهانی می‌رود باید همه افراد کنار هم باشند و نبود برخی از ملی پوشان در اردو معضل است. این موضوع می‌تواند برای کی روش دردسر ساز شود.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال درباره تفاوت دوره‌های گذشته  جام جهانی با امسال گفت: به هر حال  هر دوره ، فوتبال تغییر می‌کند و سریعتر می‌شود و قابل قیاس نیست. بهترین بازیکنان ملی به جام جهانی رفتند و به طور حتم کی روش هم برترین‌ها را به این مسابقات می‌برد.

آمریکای قبلی نسبت به  جام جهانی ۹۸ تغییر کرده است 

او درباره اینکه تیم ملی آمریکا در جام جهانی ۹۸ با الان چه تفاوتی کرده است؟ اظهار کرد: فوتبال ورزش  اول آمریکا نبود و آن‌ها در آن  دوره روی این رشته ورزشی  سرمایه گذاری نکرده بودند، اما انسجام تیمی شان بالا بود. ایویچ خیلی زحمت کشید و  جلال طالبی هم به خوبی استفاده کرد. به نظرم در این دوره از جام جهانی، تیم ملی آمریکا سرمایه گذاری کرده و هدفمند بازی می‌کنند.  

مهدوی گفت: حضور در جام جهانی بهترین دوران ورزشی بازیکن است و در کارنامه اش ثبت می‌شود. بازیکنان تیم ملی در جام جهانی  ۹۸ نمره قبولی گرفتند چرا که ترانسفر بازیکنان از این دوره شروع شد و خیلی از ملی پوشان لژیونر شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج