جاباما
۱۲۵۸۴۷۰
۲۶۶۵
۲۶۶۵
پ

دلیل اصلی امباپه برای رد پیشنهاد رئال مادرید

کیلیان امباپه مدعی شده که کار آسان برای او، رفتن به رئال مادرید در تابستان بود و در ادامه دلایل رد این پیشنهاد و ماندن در PSG را توضیح داد.

 فوتبالی: کیلیان امباپه مدعی شده که کار آسان برای او، رفتن به رئال مادرید در تابستان بود و در ادامه دلایل رد این پیشنهاد و ماندن در PSG را توضیح داد.

کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی و  برنده جام جهانی، در زمان پایان قراردادش با پاری سن ژرمن در فصل ۲۲-۲۰۲۱ گمانه‌زنی‌های بی‌پایانی درباره ترک پی‌اس‌جی و پیوستن به رئال مادرید ایجاد کرد و طبق تصور همگان، کار انتقال او به رئال تمام شده بود. با این حال، امباپه در اقدامی دور از تصور، با پی‌اس‌جی قرارداد نجومیِ جدیدی به امضا رساند و رویای بازی با پیراهن رئال را به تعویق انداخت. حالا پس از گذشت سه ماه، امباپه گفتگویی با اسپورت ایلاستریتد داشته و معتقد است که تصمیم درستی در این مورد گرفته و توضیحاتی درباره دلیل نرفتنش به رئال و ماندن در پاریس ارائه داده است.

او در این مصاحبه گفت: "من همیشه در مورد جاه‌طلبی‌ام و کاری که می خواهم انجام دهم صحبت می کنم و اکنون زمان آن فرا رسیده است. در پاریس، کتاب کاملا سفید است و هنوز داستانی از من روایت نشده. عجب فرصت خوبی! شما باید متفاوت فکر کنید. البته رفتن به مادرید برای من راحت‌تر بود اما من یک جاه‌طلبی در خودم دارم. من فرانسوی هستم. من در پاریس به دنیا آمدم و بردن عناوین در پاریس، اتفاق واقعاً خاصی است! واقعاً خاص! برنده شدن در اینجا باعث می شود که نام من تا آخر عمر در تاریخ کشورم ثبت و ماندگار شود. برای موفقیت اینجا مانده ام و این برای من خیلی ضروری است. این برای هموطنانم یک پیام بزرگ است چون وقتی من اعلام کردم که می مانم، خیلی چیزها در ذهنیت آنها تغییر می کند. بعد از آن مردم شروع می کنند و می‌گویند: آره، ما نیازی نداریم که از کشورمان برویم. شما نیازی به ترک فرانسه ندارید."

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج