adexo3
۱۲۵۸۸۱۸
۵۲۷
۵۲۷
پ

پرسپولیسی‌ها بی‌خبر از ملی‌پوش خط خورده!

دور جدید تمرینات پرسپولیس از صبح روز شنبه این هفته در ورزشگاه تهرانسر آغاز شد و روز گذشته در دو نوبت در روز ادامه پیدا کرد.

فرهیختگان: دور جدید تمرینات پرسپولیس از صبح روز شنبه این هفته در ورزشگاه تهرانسر آغاز شد و روز گذشته در دو نوبت در روز ادامه پیدا کرد. با تاکید یحیی گل‌محمدی تمامی بازیکنان در تمرینات سرخپوشان حضور دارند و فقط ملی‌پوشان به اضافه هنانوف تاجیکستانی که او هم در اردوی تیم ملی کشورش به سر می‌برد، غایب این روزهای تمرینات سرخپوشان هستند. تنها دغدغه این روزهای پرسپولیس اردوی خارجی این تیم است که به خاطر مخالفت شورای برون‌مرزی با سفر سرخابی‌ها به امارات و بی‌علاقگی یحیی به برگزاری اردو درعمان، ترکیه یا کویت، بعید است اردوی خارجی برگزار شود. 

 چانه‌زنی با تهرانسر برای حفاظت از زمین تمرین

یحیی گل‌محمدی تاکید زیادی دارد که تمرینات تاکتیکی تیمش در زمین مناسب انجام شود. از این رو او برای حفاظت بهتر از زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی قصد دارد بیشتر از دو روز تمرینات تیمش در ورزشگاه تهرانسر برگزار شود. به همین دلیل  چانه‌زنی دوباره باشگاه پرسپولیس با مجموعه تهرانسر دوباره آغاز شده و هنوز سرخپوشان نمی‌توانند بیشتر از دو نوبت در هفته به تهرانسر بروند. از این رو تمرین روز گذشته پرسپولیس بر خلاف دو روز گذشته که در تهرانسر برگزار شد در ورزشگاه شهید کاظمی انجام می‌شود. به هر حال این روز‌ها سرخپوشان مجبورند مدام زمین تمرین خود را عوض کنند. 

 سیدجلال پیشنهاد داد، یحیی پذیرفت

یحیی گل‌محمدی در نظر دارد حداقل تا یک هفته دیگر تمرینات پرفشاری را برای شاگردانش در نظر بگیرد. با توجه به همین مساله تمرین روز گذشته این تیم در دو نوبت برگزار شد. نوبت تمرین عصر اختصاص به کار با دستگاه‌های مجهز بدنسازی داشت که سیدجلال حسینی به یحیی پیشنهاد داد این جلسه تمرینی در مجموعه ورزشی تحت مدیریت او برگزار شود. از این رو سرخپوشان برای کار با دستگاه به مجموعه سیدجلال رفتند. این روند احتمالا در روز‌های آینده هم تکرار شود. البته قابل ذکر است که تمرینات بدنسازی و کار با توپ سرخپوشان حالات ترکیبی دارد و مجزا نیست. درواقع طراحی تمرینات سرخپوشان به شکلی است که مربیان این تیم تمرینات هوازی و قدرتی را در قالب تمرینات با توپ برای بازیکنان در نظر می‌گیرند. 

 شیخ و لوکادیا در شرایط خوب

حضور به‌موقع بازیکنان خارجی پرسپولیس در تمرینات این تیم با رضایت یحیی گل‌محمدی همراه شد اما مهم‌تر از آن وضعیت بدنی این نفرات بود که نشان می‌داد آنها در تعطیلات از تمرینات اختصاصی دور نبودند. حتی شیخ دیاباته که در دوران حضورش در استقلال به هر مرخصی که می‌رفت حداقل با چند روز تاخیر برمی‌گشت، هم به موقع در تمرین سرخپوشان حاضر شد و هم اینکه شرایط بدنی خود را بهبود بخشیده بود. البته در مورد این بازیکن گفته می‌شود که هر موقع پولش را به‌موقع بگیرد بازیکنی کاملا با روحیه و منظم خواهد بود! حتی لوکادیا هم در تعطیلات وضعیت شکم و پهلوی‌های خود را بهبود بخشیده تا اضافه وزنش به مانند قبل به چشم نیاید. البته به‌طور حتم وضعیت بدنی این بازیکنان در تمرینات پیش‌روی تیم‌شان تا شروع لیگ به مراتب بهتر هم خواهد شد. 

 عیسی فعلا دور از تمرینات گروهی

عیسی آل‌کثیر بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت رفته‌رفته به شرایط ایده‌آل نزدیک می‌شود. با این حال او فعلا مجوز حضور در تمرینات گروهی پرسپولیس را پیدا نکرده است. کادر پزشکی و مربی بدنساز پرسپولیس فعلا تمرینات ویژه‌ای برای آل‌کثیر مدنظر دارند تا بعد از تقریبا یک هفته دیگر او بعد از پشت‌سر گذاشتن تست‌های مختلف پزشکی و جسمانی مجوز حضور در تمرینات گروهی را پیدا کند. این در حالی است که یحیی هنوز تصمیم نهایی را در مورد عقد قرارداد با این بازیکن اتخاذ نکرده است. با این حال از آنجا که قرمزها یک جای خالی در لیست خود دارند آل‌کثیر شانس خوبی برای بازی کردن دوباره با لباس پرسپولیس دارد و حتی شاید سورپرایز دربی هم باشد!

 بی‌خبری سرخپوشان از سرلک

غیبت میلاد سرلک در تمرین روز گذشته تیم ملی باعث شد گمانه‌زنی‌های زیادی در رسانه در مورد خط خوردن او از لیست تیم ملی مطرح شود. شایعه‌ای که به اردوی سرخپوشان هم رسید و با تعجب آنها همراه شد. البته آنها از وضعیت سرلک بی‌خبر بودند اما انتظار خط خوردن هم‌بازی خود از لیست تیم ملی را نداشتند. البته در این مورد تا روز گذشته خبر رسمی منتشر نشده بود اما شواهد نشان می‌دهد سرلک در لیست نهایی کی‌روش نیست. 

 رایزنی برای گرفتن مجوز 

باشگاه پرسپولیس برای اینکه شرایط حضور سرخپوشان در دبی جهت برگزاری اردو را فراهم کند هنوز ناامید نیست. رایزنی مدیران این باشگاه برای گرفتن مجوز از شورای برون‌مرزی آغاز شده است اما بسیار بعید است که نتیجه دهد. پرسپولیس اگر نتواند در دبی یا کشورهای دیگر اردو بزند شاید در همین تهران مجبور شود که یک هفته‌ای اردو داشته باشد. از این جهت که یحیی در نظر دارد قبل از آغاز دوباره لیگ که با دربی پایتخت هم همراه خواهد بود، تیمش از هر نظر در شرایط ایده‌آل باشد. سرخپوشان در برنامه‌های آماده‌سازی خود 4 بازی دوستانه سنگین هم قرار داده‌اند که البته یحیی ترجیح می‌دهد حداقل دو حریف تیمش خارجی باشد که اگر اردوی خارجی این تیم منتفی شود طبعا خبری از این بازی‌ها هم نخواهد بود و باید دنبال رقبای داخلی باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج