adexo3
۱۲۵۱۵۸۴
۲۱۱
۲۱۱
پ

یحیی گل‌محمدی، برنده چالش با کی‌روش

هفته پیش طی گزارشی شرح دادیم که یحیی گل‌محمدی با اینکه ملی‌پوشان تیمش بعد از تمرین صبح روز دوشنبه تیم ملی از اردوی این تیم خارج شوند مشکل دارد و خواهان این است که یکشنبه‌شب ۵ ملی‌پوش پرسپولیس اردوی تیم ملی را ترک و عصر روز دوشنبه سرحال در تمرین سرخ‌پوشان شرکت کنند.

فرهیختگان: هفته پیش طی گزارشی شرح دادیم که یحیی گل‌محمدی با اینکه ملی‌پوشان تیمش بعد از تمرین صبح روز دوشنبه تیم ملی از اردوی این تیم خارج شوند مشکل دارد و خواهان این است که یکشنبه‌شب ۵ ملی‌پوش پرسپولیس اردوی تیم ملی را ترک و عصر روز دوشنبه سرحال در تمرین سرخ‌پوشان شرکت کنند. در همین راستا اطلاع دادیم که باشگاه پرسپولیس قصد دارد از فدراسیون بخواهد تا ملی‌پوشانش یکشنبه شب اردوی تیم ملی را ترک کنند. 

اتفاقی که روز گذشته رخ داد و مدیریت باشگاه پرسپولیس در تماس با محمدمهدی نبی درخواست ترک ملی‌پوشان از اردوی تیم ملی را مطرح کرد. اگر چه در این باره  باید شخص کارلوس کی روش تصمیم بگیرد اما نکته قابل توجه اینکه کی‌روش از هفته قبل اعلام کرده بود که بازیکنان ملی‌پوش داخلی را از شنبه تا دوشنبه نیاز دارد. از طرفی یحیی گل‌محمدی هم تاکید داشته و دارد با اینکه ملی‌پوشانش سه روز در اختیار تیم ملی باشند مشکلی ندارد چراکه تیمش ۷ روز یکبار بازی می‌کند. 

حرف گل‌محمدی این است که تیم ملی باید از روز جمعه ملی‌پوشان پرسپولیس را در اختیار می‌گرفت و بعد از تمرین روز یکشنبه آنها را در اختیار کادر فنی این تیم قرار می‌داد! این در شرایطی است که نیمی از بازی‌های لیگ روز جمعه برگزار شد و کی‌روش اگر می‌خواست تمرینات ملی‌پوشان لیگ را از این روز شروع کند باید با نیمی از نفرات خود استارت می‌زد. 

به‌هرحال گل‌محمدی تاکید داشته اگر خواسته او برآورده نشود با تیم ملی به مشکل می‌خورند و این همان چیزی است که «فرهیختگان» هشدار داده بود. از بین گل‌محمدی و کی‌روش یکی باید کوتاه می‌آمد و البته اگر ملی‌پوشان پرسپولیس به جای تمرین امروز صبح تیم ملی در تمرین پرسپولیس حاضر می‌شدند، آن وقت موضع باشگاه استقلال و سپاهان که به ترتیب ۵ و ۳ ملی‌پوش دارند هم می‌توانست چالش ایجاد کند. مخصوصا اینکه سپاهان هم به مانند پرسپولیس روز پنجشنبه بازی دارد و حریفش هم تراکتور است. درنهایت هم اعلام شد که با دستور کی‌روش همه ملی‌پوشان مرخص شدند تا امروز در تمرین تیم‌های باشگاهی خود حاضر باشند و به این شکل یحیی برنده چالش با کی‌روش باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج