۱۲۵۸۹۸۹
۴۵۶
۴۵۶
پ

خط و نشان هری کین برای ایران و سایر رقبا

هری کین ستاره تیم ملی انگلیس از اهمیت بازی مقابل ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انگیزه برای بازی در تیم ملی کشورش گفته است

ایران ورزشی: در آستانه شروع رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، شبکه «اسکای‌اسپورتس» با هری کین ستاره و کاپیتان تیم ملی انگلیس مصاحبه‌ای انجام داده و او از اهمیت بازی نخست و مناسب بودن برگزاری جام‌جهانی در میان‌فصل گفته است.

کین که در آستانه شکستن رکورد بهترین گلزن ملی انگلیس که در اختیار وین رونی است هم قرار دارد، در ابتدای صحبت‌هایش از اهمیت بازی با ایران گفت: «بازی اول واقعاً مهم است. البته برای مدت طولانی انگلیس دوران خوبی نداشته و از زمانی گه گرت ساوتگیت مسئولیت سرمربیگری را برعهده گرفته، مثل گذشته طلسم نشده‌ایم.»

کین که ۱۳ گل تا پیش از جام‌جهانی در فصل جاری با پیراهن تاتنهام زده، با آمادگی راهی جام‌جهانی خواهد شد. او در بخش دیگری از صحبت‌هایش هم درباره میان‌فصل برگزار شدن جام‌جهانی گفت: «مطمئناً ترجیح می‌دهیم بازی‌های زیادی انجام دهیم که مناسب هستند. گاهی اوقات بعد از فصل در تابستان استراحت می‌کنید و سپس باید برای بازی آماده شوید، در حالی که بازی‌های زیادی انجام نداده‌اید. فکر کنم وارد شدن به مسابقات در این مقطع می‌تواند کمک کند؛ تا زمانی که شما آن را به خوبی مدیریت کنید و به خوبی ریکاوری کنید. فکر می‌کنم ریکاوری مهم‌ترین چیز برای بازیکن‌ها در این دوره است.»

کین درباره احساس و فشاری که در بازی برای تیم ملی انگلیس و در جام‌جهانی تحمل می‌کنند هم بیان کرد: «فکر کنم تورنمنت‌های بزرگ بیش از همه شما را در بالاترین فشار آزمایش می‌کنند. برای برای انگلیس هم همیشه فشار بالایی دارد، اما در یک تورنمنت بزرگ همیشه این انگیزه بیشتر وجود دارد.»

ستاره اسپرز در بخش دیگری از صحبت‌هایش هم گفت: «من به انگلیس ۱۰، ۱۵ سال گذشته نگاه می‌کنم و تقریباً می‌ترسیدیم که بگوییم می‌خواهیم قهرمان شویم. حالا باور داریم که می‌توانیم قهرمان شویم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج