۱۲۵۹۴۰۷
۱ نظر
۱۴۳
۱ نظر
۱۴۳
پ

بیرانوند: می‌خواهیم شگفتی‌ساز جام شویم

تیم ملی فوتبال ایران راهی قطر شد تا یک بار دیگر برای حضور ملی‌پوشان فوتبال کشورمان در یکی دیگر از میادین بزرگ جهانی نفس‌ها به شمارش بیفتد.

فرهیختگان: تیم ملی فوتبال ایران راهی قطر شد تا یک بار دیگر برای حضور ملی‌پوشان فوتبال کشورمان در یکی دیگر از میادین بزرگ جهانی نفس‌ها به شمارش بیفتد. اتفاقات و نتایجی که در این دیدارها به دست می‌آید اگرچه در تاریخ ثبت می‌شوند، اما لحظه‌هایی نیز وجود دارد که می‌توانند به اندازه یک پیروزی یا گلی که برای ایران در این جام به ثمر می‌رسد برابری کرده و چه‌بسا جذاب‌تر و خاطره‌انگیز‌تر هم باشد. هنوز که هنوز هست نمایش خیره‌کننده و مهارهای یک‌دست عابدزاده در آخرین دیداری که ایران را به جام‌جهانی فرانسه رساند از بسیاری از اتفاقات دیگر بیشتر در یادها باقی مانده و این لحظه نیز به اندازه گل خداداد در این دیدار در اذهان فوتبالدوستان به یادگار مانده است. با این حال ۲۰ سال بعد و این بار در جام‌جهانی روسیه یک دروازه‌بان دیگر کاری کرد که تا اندازه زیادی به یک شاهکار شباهت داشت؛ در دیداری که می‌توانست حکم صعود تیم ملی را امضا کند، بیرانوند پنالتی آقای گل جهان را گرفت تا امیدها به صعود زنده باقی بماند و چه‌بسا اگر طارمی بیشتر دقت می‌کرد اتفاق تاریخی صعود به مرحله حذفی همان ۴ سال پیش برای اولین‌بار رقم می‌خورد. 

بیرانوند در گفت‌وگویی کوتاه با «فرهیختگان» درباره لحظاتی که پنالتی رخ داد و و موفق شد آن را مهار کند، گفت: «در این خصوص زیاد صحبت کرده‌ام و همه ابعاد آن بررسی شده است، اما می‌توانم مدعی شوم که در این دیدار با انرژی مثبتی که مردم برایم فرستادند موفق شدم پنالتی کریس رونالدو را مهار کنم. در آن لحظات فقط به مردم فکر می‌کردم و خدا هم کمک کرد تا این اتفاق افتاد.» 

حالا تیم ملی در جام‌جهانی حضور دارد و کی‌روش در تازه‌ترین مصاحبه خود گفته که بازیکنانم می‌خواهند تاریخ‌سازی کنند. بیرانوند نیز دقیقا به همین نکته تاکید دارد و می‌گوید: «می‌خواهیم در قطر تاریخ‌سازی کنیم و شگفتی‌ساز جام شویم. در این مدت آماده‌سازی خوبی را سپری کردیم و امیدمان این است که بتوانیم با نتایج خوبی در این جام به کار خود پایان دهیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بروچاپلوس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج