adexo3
۱۲۵۹۵۹۶
۱۲۲۵
۱۲۲۵
پ

شکست سخت عربستان قبل از جام جهانی

شاگردان هروه رنار در آخرین مسابقه تدارکاتی خود مقابل تیم ملی کرواسی شکست خوردند.

ورزش سه: شاگردان هروه رنار در آخرین مسابقه تدارکاتی خود مقابل تیم ملی کرواسی شکست خوردند.

 تیم ملی فوتبال عربستان که آماده‌سازی مناسبی قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ داشت و دیدارهای تدارکاتی پرشماری برگزار کرده بود، پس از پایان اردوی امارات و بازگشت به کشورش، آخرین مسابقه دوستانه را در ریاض و مقابل نایب‌قهرمان جهان برگزار کرد.

سعودی‌ها از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در ورزشگاه امیر فیصل بن فهد ریاض و در حالی که تماشاگران زیادی در استادیوم نداشتند، در آخرین مسابقه تدارکاتی قبل از جام جهانی به مصاف تیم ملی کرواسی رفتند.

شاگردان هروه رنار در نیمه اول نمایش بهتری از کروات‌ها داشتند و موقعیت‌های خطرناک بیشتری به وجود آوردند که اگر صالح الشهری در دقایق ۲۵ و ۳۸ دقت می‌کرد، می‌توانستند به گل برسند ولی ضربات این ستاره سعودی‌ها یکبار با اختلاف کم از دروازه کرواسی به بیرون رفت و یکبار دیگر هم به تیرک اصابت کرد.

 
شکست سخت عربستان قبل از جام جهانی

کرواسی در دقیقه ۵۶ توسط مارسلو بروزوویچ یک فرصت جدی به وجود آورد که توپ با کمترین اختلاف از تیرک به بیرون رفت و در دقیقه ۶۳ نیز سالم الدوسری یک موقعیت عالی گلزنی را هدر داد و در شرایطی که فقط دروازه‌بان را مقابل خود داشت، توپ را به اوت زد تا بازی بدون گل دنبال شود.

شاگردان زلاتکو دالیچ در دقیقه ۷۳ قفل دروازه عربستان را باز کردند و توسط آندره کراماریچ به گل اول رسیدند، اما داور پس از بازبینی ویدئویی و توقف دو دقیقه‌ای در مسابقه، گل کرواسی را مردود اعلام کرد تا بازی همچنان صفر- صفر بماند.

حملات کرواسی در دقیقه ۸۲ نتیجه داد و آندره کراماریچ پس از اینکه پاس زیبای لوکا مودریچ تعویضی را در سمت چپ محوطه جریمه عربستان دریافت کرد، با یک سرتوپ، حرکت در عرض و شوت دقیق زمینی به تور دروازه چسباند تا سعودی‌ها با یک گل عقب بیفتند.

پنج دقیقه پس از گلزنی کرواسی، ایوان پرشیچ که به‌عنوان یار جانشین به زمین آمده بود، توانست دروازه عربستان را باز کند، اما داور بازهم با بازبینی ویدئویی آن را مردود کرد تا پیروزی کرواسی پُرگل‌تر نشود.

تیم ملی کرواسی که در پنج مسابقه اخیرش در لیگ A لیگ ملت‌های اروپا یک تساوی مقابل فرانسه و چهار پیروزی متوالی برابر دانمارک(۲ بار)، فرانسه و اتریش به دست آورده بود، در اولین و آخرین مسابقه دوستانه‌اش قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ موفق به کسب پیروزی یک بر صفر مقابل عربستان شد.

شکست سخت عربستان قبل از جام جهانی

سعودی‌ها نیز پس از هفت بازی شکست‌ناپذیری در رقابت‌های تدارکاتی که پنج تساوی برابر اکوادور، آمریکا، آلبانی، هندوراس و پاناما و دو پیروزی مقابل مقدونیه شمالی و ایسلند داشتند، دیدار با کرواسی را واگذار کردند تا با شکست به استقبال جام جهانی بروند.

تیم ملی کرواسی در گروه F جام جهانی باید با تیم‌های مراکش، کانادا و بلژیک رقابت کند و شاگردان رنار هم در گروه C به مصاف آرژانتین، لهستان و مکزیک می‌روند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج