۱۲۶۰۶۰۱
۳۶۳
۳۶۳
پ

سه ترکیب احتمالی انگلیس مقابل ایران

همانقدر که ترکیب تیم ملی برای بازی با انگلیس می‌تواند غیرمنتظره باشد، ساوت‌گیت هم هنوز دستش را رو نکرده است و مشخص نیست که مقابل ایران چه برنامه‌ای داشته باشد.

خبرآنلاین: سرمربی انگلیس در دو تورنمنت قبلی بیشتر با چیدمان ۲-۵-۳ بازی کرد، ولی تیمش این قابلیت را دارد که در حین بازی تغییر سیستم بدهد و دقایق زیادی را هم با چهار دفاع بازی کرده است. تنوع تاکتیکی انگلیس پیش‌بینی سیستم و ترکیب بازی او مقابل ایران را دشوار کرده، هرچند انتظار می‌رود پیکفورد، مگوایر، استونز، شاو، رایس، بلینگام و کین در هر حالتی فیکس باشند. احتمال می‌رود آخرین تمرین‌های انگلیس یا نشست‌های خبری ساوت‌گیت به روشن شدن ترکیب این تیم کمک کند، ولی قبل از آن روزنامه سان سه ترکیب احتمالی این تیم در اولین بازی جام جهانی ۲۰۲۲ را حدس زده است.

  ۱-۳-۲-۴ مستحکم

ساوت‌گیت وقتی 1-3-2-4 را انتخاب می‌کند، تأکید به محافظت از خط دفاعش دارد و در تورنمنت قبلی زوج دکلان رایس و کالوین فیلیپس را جلوی خط دفاع قرار می‌داد.

در صورت بازی با چهار مدافع، لوک شاور، هری مگوایر، جان استونز و کیران تریپیر جلوتر از جردن پیکفورد بازی خواهند کرد. رایس همچنان هافبک دفاعی انگلیس و یکی از مهم‌ترین بازیکنان این تیم است، ولی بدون فیلیپس که هنوز کاملاً آماده نیست، جود بلینگام 19 ساله بازی خواهد کرد.

میسون ماونت هافبک هجومی مورد علاقه ساوت‌گیت است و در این سیستم پشت سر هری کین بازی خواهد کرد. رحیم استرلینگ و بوکایو ساکا در سمت راست و چپ ماونت بازی خواهند کرد و برنامه آنها دور زدن مدافعان کناری ایران است.

  ۳-۳-۴ جاه‌طلبانه

ساوت‌گیت ممکن است ترکیب هجومی‌تری را انتخاب کند و در این صورت فیل فودن در کنار رایس و بلینگام یکی از سه هافبک میانی انگلیس خواهد بود. در این سبک بازی رایس تنها هافبک دفاعی تیم است و بلینگام هم آزادی عمل بیشتری برای اضافه شدن در حملات خواهد داشت.

مارکوس رشفورد آماده هم که متخصص فرار در عمق است، می‌تواند در گوش چپ جانشین استرلینگ شود.

در این سیستم گاهی هری کین عقب می‌نشیند و به پست شماره ده تبدیل می‌شود تا فضا در عمق دفاع برای فرارهای رشفورد و ساکا باز شود.

در دفاع چهار نفره نفرات بدون تغییر است و تریپیر همچنان به آرنولد که در دفاع آسیب‌پذیر است، ترجیح داده می‌شود.

  ۳-۴-۳ محتاطانه

ساوت‌گیت معمولاً در مراحل حساس حذفی از سیستم 3-4-3 استفاده می‌کند، ولی برای اینکه در بازی حساس روز اول غافلگیر نشود ممکن است این چیدمان محتاطانه‌تر را انتخاب کند.

سیستم دفاع سه نفره می‌تواند به الکساندر – آرنولد فرصت بدهد که نقش پیستون راست را بازی کند. استفاده از یک مدافع میانی بیشتر این آزادی عمل را به مدافع هجومی لیورپول می‌دهد که در حملات آزادانه‌تر شرکت کند. در صورت بازی با سه مدافع میانی بن وایت آرسنالی می‌تواند سومین عضو خط دفاع در کنار مگوایر و استونز باشد. گزینه اصلی بازی در این پست کای واکر، هنوز کاملاً آماده بازی نیست. در صورت بازی با سه مدافع، ساکا ممکن است نیمکت‌نشین شود و استرلینگ و گریلیش در سمت راست و چپ کین در خط حمله بازی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج