۱۲۶۰۹۷۴
۲ نظر
۱۲۲
۲ نظر
۱۲۲
پ

ساکت: امیدوارم شگفتی‌ساز جام جهانی شویم

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای ملی‌پوشان ایران در دیدار با انگلیس آرزوی موفقیت کرد.

ورزش سه: محمدرضا ساکت در آستانه نخستین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی عنوان کرد: در یک زمان کوتاه آقای کی‌روش و کادرفنی تلاش ویژه و مضاعف شبانه روزی را به همراه دستیارانش به کار گرفت و بازیکنان نیز با همه وجود همراهی کردند. هیئت رئیسه فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان، رسانه‌ها و مجموعه پرسنل و مدیران فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها و در یک کلام هشتاد میلیون ایرانی با همه وجودشان با همه احساس و عشقشان به این تیم انرژی مثبت دادند.

او ادامه داد: کادرفنی اندیشه‌های فنی و راهبردی خود را دنبال کرد و بازیکنان تمرین و ممارست و سعی کردند همدلی خود را حفظ کنند و تمرکزشان را روی تیم بگذارند. رسالت آنها به‌عنوان یک سرباز ملی آن است که برای مردم، کشور و ۸۰ میلیون ایرانی تلاش، همت و افتخار آفرینی کنند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تصریح کرد: مجموعه‌هایی که کار پشتیبانی را برعهده داشتند، هر کدام به سهم خود تلاش ویژه ای را به کار گرفت تا در این زمان کوتاه این هماهنگی و انسجام شکل بگیرد. امروز زمان بهره برداری از این موقعیت است و بازیکنان شایسته ما با همه وجودشان به فوتبال، ایران و موفقیت تیم و همبستگی بیاندیشند و هرآنچه در توان دارند را به میدان بیاورند و ثابت کنند که چه کیفیتی دارند.

ساکت اضافه کرد: آنهایی که بعد از قرعه کشی پیام دادند که چقدر همگروه شدن با ایران خوب است، امروز زمان پاسخ دادن بازیکنان به آن صحبت است تا برایشان یک پشیمانی ایجاد کند. شان فوتبال ایران را به رخ جهان بکشند و از طریق جام جهانی فوتبال ایران و توانایی خودشان را معرفی کنند.

او در پاسخ به میزبان حمایت‌های هیات رییسه فدراسیون از تیم ملی در این مدت زمان کوتاه گفت: در همین مدت زمان هر آنچه مدنظر بوده است با همراهی رییس و اعضای هیات رییسه، باشگاه ها، وزارت ورزش و جوانان و سازمان های مختلف و رسانه انجام شده است. بدیهی است که در مدت زمان بیشتر، شاید اتفاقات بهتری می توانست رخ بدهد اما بر اساس زمان کمی که برای همه کشورها نیز بوده است به نظرم بهترین بهره برداری صورت گرفته است.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال پیش‌بینی خود از بازی امروز را اینطور تشریح کرد: به هرحال همه مسابقات جام جهانی شرایط خاص خودش را دارد و جام جهانی اساسا جام شگفتی‌ها است و من امیدواریم امروز شگفتی بزرگ برای تیم ملی رقم بخورد که پیروزی و موفقیت تیم ملی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      یکبار در دوره مقدماتی که در استانه حذف تیم را بردید شگفتی ساز شدیم که باعث ناراحتی قلبی تاج شد مه بنده خدا اسکوچیچ باعث ثعود تیم شد وتاج ودار دسته سارقش دوباره بر کشتند

    • میربیات

      انشالله که تیم مزخرف فوتبالتون ببازه تابازهم در بی لیاقتی شگفتی ساز شوید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج