جاباما
۱۲۶۱۷۲۵
۸۳۳۳
۸۳۳۳
پ

نقشه جدید کی‌روش در نبود بیرانوند

در بازی اول ایران برابر تیم فوتبال انگلستان ابتدا علیرضا بیرانوند دروازه بان ایران بود اما از دقیقه ۱۰ و بعد از مصدومیت او، حسین حسینی دروازه بان تیم ملی شد.

خبرورزشی: در بازی اول ایران برابر تیم فوتبال انگلستان ابتدا علیرضا بیرانوند دروازه بان ایران بود اما از دقیقه ۱۰ و بعد از مصدومیت او، حسین حسینی دروازه بان تیم ملی شد.

حالا با توجه به این که حسینی عملکرد قابل توجهی برابر تیم ملی فوتبال انگلستان نداشته است، احتمال دارد که برابر تیم ملی فوتبال ولز، امیر عابدزاده، از دروازه تیم ملی فوتبال کشورمان دفاع کند. در صورتی که این اتفاق بیفتد برای اولین بار در یک جام جهانی ۳ گلر ایران به میدان رفته اند.

تیم ملی فوتبال کشورمان، در ادوار گذشته مسابقات فوتبال جام جهانی از حضور ناصر حجازی، نیما نکیسا، احمدرضا عابدزاده، ابراهیم میرزاپور، علیرضا حقیقی، علیرضا بیرانوند بهره برده است و حالا حسین حسینی هم به این فهرست اضافه شده است و به نظر می رسد که امیرعابدزاده هشتمین دروازه بان فوتبال ایران در تاریخ حضورش در مسابقات فوتبال جام جهانی شود.

علیرضا بیرانوند حالا با ۲۷۹ دقیقه حضور در مسابقات فوتبال جام جهانی رکورد حضور در مسابقات فوتبال جام جهانی را شکسته است اما احتمالا بازی بعدی او در جام جهانی، در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۶ باشد!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج