۱۲۶۲۳۷۲
۳۸۸
۳۸۸
پ

فرانسه – دانمارک؛ با هم به سوی مرحله بعد!

نبرد فرانسه و دانمارک را می‌توان به نوعی فینال این گروه نامید؛ در حالی که دینامیت‌ها با توقف در بازی نخست بیش از خروس‌ها نیاز به برد این دیدار دارند.

خبرورزشی: ورزشگاه جالب ۹۷۴ امشب از ساعت ۱۹:۳۰ میزبان حساس‌ترین دیدار گروه D جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد بود. فرانسه و دانمارک مدعیان صعود از گروه به مصاف هم خواهند رفت.

فرانسه؛ خروس‌ها می‌توانند

تیم دشان پرستاره است و بسیاری مثل ونگر بر این باورند که با خط حمله قدرتمندشان می‌توانند دوباره قهرمان جام‌جهانی شوند. با این حال با برد مقابل استرالیا نمی‌توان به طور قاطع از مدعی بودن فرانسه گفت. ولی وقتی می‌بینیم آرژانتین و آلمان چه عملکردی داشته‌اند، به آینده فرانسه امیدوارتر خواهیم بود. فرانسه در دوره قبلی در گروهی مشابه صدرنشین شد و به نظر می‌آید کار دشواری برای صعود از این گروه نخواهند داشت. دشان بیشتر به فکر تکرار قهرمانی و رسیدن به رکورد خاص ایتالیا است.

دانمارک؛ نمایش متفاوت دینامیت‌ها

در حالی که پیش از شروع جام‌جهانی با توجه به عملکرد دانمارک این تیم بین تیم‌هایی با شانس شگفتی‌سازی قرار می‌گرفت، خیلی زود به سد تونس خوردند. دینامیت‌ها آنقدر امیدوارکننده نبودند که درباره آینده‌شان راحت بشود صحبت کرد. دانمارک برای صعود باید از فرانسه امتیاز بگیرد، در غیر این صورت به تونس و استرالیا هم شانس صعود خواهد داد و بازی آخرشان مقابل استرالیا دشوارتر از آن چیزی می‌شود که فکر می‌کردند.

آخرین جدال

سپتامبر همین سال ۲۰۲۲ دو تیم در لیگ ملت‌های اروپا به مصاف هم رفتند که دانمارک آن بازی را ۲-۰ برد. دولبرگ و اولسن گل‌های دینامیت‌ها را زدند.

آمار بازی

۱۷) فرانسه و دانمارک سابقه طولانی در مصاف‌های رودررو دارند. این دو تیم نخستین مرتبه سال ۱۹۰۸ به مصاف هم رفتند و تابه‌حال فرانسه ۸ برد داشته، دانمارک ۷ بازی را برده و ۲ بازی‌شان هم با تساوی خاتمه یافته.

۳) دانمارک ۳ بازی آخرش مقابل فرانسه را نباخته؛ ۲ بازی آخر را برده و پیش از آن در جام‌جهانی با خروس‌ها امتیازها را تقسیم کرد. آخرین برد فرانسه مقابل این حریف به اکتبر ۲۰۱۵ برمی‌گردد.

۸۴) اولین و آخرین تیمی که از قهرمانی‌اش در جام‌جهانی دفاع کرد، ایتالیا در سال ۱۹۳۸ بود. فرانسه می‌تواند این کار را در قطر تکرار کند.

۶) فرانسه تجربه زیادی در حذف شدن در مرحله گروهی دارد. در ۱۵ حضور قبلی ۶ مرتبه در مرحله گروهی کنار رفتند که به نظر نمی‌رسد امسال به این عدد اضافه شود.

۱) دانمارک فقط ۵ مرتبه در جام‌جهانی حاضر بوده که فقط یک مرتبه در سال ۲۰۱۰ در مرحله گروهی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

۵) کیلیان امباپه در جام‌جهانی ۵ گله شد. او در صورتی که یک گل دیگر بزند به رکورد گلزنی تیری آنری در جام‌جهانی خواهد رسید.

مصدومان و محرومان

لوکاس هرناندس در نخستین بازی فرانسه در جام‌جهانی صلیبی پاره کرد و جام‌جهانی و ادامه فصل باشگاهی را از دست داد. توماس دلانی هافبک دانمارک هم مصدوم شد و در بازی با تونس بیرون رفت تا احتمالاً به بازی با فرانسه نرسد

ترکیب احتمالی دو تیم

فرانسه: لوریس، پاوار، کوناته، اوپامکانو، تئو هرناندس، شوامنی، رابیو، دمبله، گریزمن، امباپه و ژیرو

دانمارک: اشمایکل، اندرسون، کیائر، آندریاس کریستنسن، راسموس کریستنسن، دامسگارد، هویبیرگ، اریکسن، میله، اولسن و دولبرگ

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج