۱۲۶۲۳۸۶
۸۲۶
۸۲۶
پ

کی‌روش جبران کرد، اعتماد دوباره به حسینی

ایران با یک نمایش خوب تیم ملی ولز را دو بر صفر شکست داد و حالا شرایط به گونه ای است که سرنوشت صعود به دور بعدی مسابقات به دست ایران است.

ورزش سه: یکی از نقدها به بازی تیم ملی در مصاف با انگلیس نمایش سید حسین حسینی در درون دروازه بود. اگر چه در این دیدار مردان خط دفاعی بدون هیچ مزاحمتی نسبت به بازیکنان تیم ملی انگلیس فوتبال کردند اما سید حسین حسینی هم مثل همه بازیکنان تیم ملی بود و نتوانست با یک نمایش پر فروغ شکست تیم ملی فوتبال ایران را کمرنگ کند. با این نمایش برخی از پیش بینی ها بر این بود، علیرضا بیرانوند به درون دروازه بر می گردد یا امیر عابدزاده مرد شماره یک تیم ملی خواهد شد. به نوعی می شود گفت همه از دروازه بان و کاپیتان استقلال قطع امید کرده بودند.

اما کارلوس کی روش در یک نقطه مهم بار دیگر به سید حسین حسینی اعتماد کرد. نتیجه آن شد که دروازه بان تیم ملی در مصاف با ولز یکی از بهترین ها تیم ملی بود و نقش مهمی در پیروزی ایران ایفاء کرد. رفتار کارلوس کی روش بعد از مصدومیت علیرضا بیرانوند در بازی با انگلیس خیلی مورد نقد قرار گرفت. جایی که کارلوس کی روش دو دستی بر سر خود زد که یکی از مهره های اصلی را از دست داد. او دو دستی بر سر خود زد که این واکنش ناخودآگاه بود و شاید اگر به عقب برگردیم، کارلوس کی روش این کار را انجام ندهد به خصوص اگر متوجه شود دروازه بان جایگزین این صحنه را می بیند و خالی می کند.

سرمربی اشتباه می کند، همان طور که بازیکن درون زمین اشتباه می کند. کارلوس کی روش با  اعتماد دوباره به سید حسین حسینی آنهم بعد از اینکه ۶ گل در بازی نخست خورد نشان  داد، رفتارش بعد از مصدومیت علیرضا بیرانوند ناخودآگاه بوده و عامدانه نبوده است و به تک تک بازیکنانی که به ترکیب اضافه کرده اعتماد دارد، همان طور که به روزبه چشمی هم در بازی با ولز به میدان داد و این بازیکن بود که زمینه ساز پیروزی تیم ملی در مسابقه با ولز شد. اعتماد دوباره در سخت ترین شرایط به سید حسین حسینی، همین کافی بودکه دروازه بان و کاپیتان استقلال در بازی با ولز با اعتماد به نفس وارد زمین شود و با یک نمایش خوب در پی جبران مسابقه با انگلیس باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج