جاباما
۱۲۶۲۶۱۱
۲۵ نظر
۱۵۶۳۵
۲۵ نظر
۱۵۶۳۵
پ

حسن روشن: آقای عباسی دهانت را ببند!

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بچه‌های تیم ملی از طرف جامعه فوتبال سیلی محکمی به صورت منتقدی کوبیدند که هرچه لایق خودش است را به اهالی فوتبال منتسب می‌کند.

خبرورزشی: پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بچه‌های تیم ملی از طرف جامعه فوتبال سیلی محکمی به صورت منتقدی کوبیدند که هرچه لایق خودش است را به اهالی فوتبال منتسب می‌کند.

حسن روشن: آقای عباسی دهانت را ببند!

حسن روشن، بازیکن اسبق تیم ملی در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین در گفتگو با خبر ورزشی، درباره پیروزی روحیه بخش تیم ملی در دیدار مقابل ولز اظهار داشت: ما دو گل زدیم و چندین گل هم نزدیم. ایران می‌توانست با اختلاف بیشتر از دو گل ولز را شکست بدهد. دلیلش هم این بود که ما در این بازی تیم خودمان بودیم نه تیم کی‌روش!

منتقد کارلوس کی‌روش که مخالف بازگشت او به رأس کادر فنی تیم ملی بود افزود: متاسفانه دنیای کی‌روش دنیای دفاع است و حمله در آن جایی ندارد! این بشر کلاً با حمله مخالف است! اگر یک دفاع راست در آن دقیقه (صد و یک) بازی می‌رود آن جلو گل می‌زند دلیلش این است که خودش بود. اگر روزبه چشمی پشت هجده قدم آن شوت را می‌زند، چون خودش بود.

مهاجم اسبق تیم ملی اضافه کرد: والا به خدا ما هم در همین سطح فوتبالی بازی کردیم. متاسفانه ما در بازی اول ۹ نفره دفاع می‌کردیم و فقط یک طارمی را آن جلو داشتیم که هیچ کاری از دستش بر نمی‌آمد، ولی از زمانی که سردار آزمون به تیم اضافه شد جان گرفتیم. در این دیدار، چون طارمی و آزمون از اول در ترکیب بودند ولز در هر دو نیمه حرفی برای گفتن نداشت. ما در یک صحنه دو بار توپ را به تیرک زدیم و در برگشت هم باز شانس گل داشتیم. دیگر چه کار باید میکردیم که نکردیم!

روشن با اشاره به مسابقه بعدی مقابل آمریکا گفت: قطعاً خیلی‌ها فکر می‌کنند آمریکا با این مساوی (مقابل انگلیس) امیدوار شد که البته شده، اما ما باید این تیم را ببریم. تحت هر شرایطی مساوی به دردمان نمی‌خورد و قطعا هم می‌بریم. البته اگر آقای کی‌روش شعور حمله راه پیدا کند. کی‌روش باید فیلم این دو بازی (با انگلیس و ولز) را کنار هم بگذارد تا خیلی چیز‌ها دستگیرش شود. افسوس میخورم که این پیروزی‌ها و این رشادت‌ها به اسم کی‌روش تمام می‌شود در حالی که این بچه‌ها بودند که زحمت کشیدند. نمونه اش سردار آزمون که با وجود زخمی بودن آن همه در میدان ایستاد تا ولز به ما حمله نکند.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره اینکه چه اتفاقی افتاده چشمی آن ضربه را به توپ بزند یادآور شد: قطعا خدا به چشمی کمک کرد. هر تیمی یک چشمی لازم دارد. یک بازیکنی که دعوا کند وهافبک‌های حریف را از هم بپاشد. شوتی که چشمی زد اگر دو تا گلر هم در دروازه بودند نمی‌توانستند آن را مهار کنند.

وی اضافه کرد: حرکت طارمی، حرکت رامین رضاییان و خیلی از اتفاقات این بازی روی ذات فوتبالی بچه‌ها و خلاقیت شان بود. باز هم می‌گویم‌ای کاش کی‌روش برای بازی سوم دست به ترکیب این تیم نزند. همه خوب بودند.

ملی پوش اسبق کشورمان با اشاره به دروازه بانی حسینی تصریح کرد: خیلی خوشحال شدم که حسین حسینی دوباره به میدان رفت و توانست با درخشش درون دروازه دوباره همان حسینی سابق شود. خیلی تحت فشار بود. من میدانم دروازه بانی که شش گل بخورد چه شرایطی را در خلوت خودش پیدا می‌کند. حسینی در آخرین دقایق بازی توپی را گرفت که ایران را در جام جهانی نگه داشت.

حسن روشن در پاسخ به این پرسش خبر ورزشی که با این نتیجه و شادی که فوتبالیست‌ها به جامعه تزریق کردند، چه صحبتی با حسن عباسی (منتقد ماه‌های اخیر تیم ملی) دارد گفت: حرف زدن درباره این این فرد حرام کردن لغات و کلمات است. نمی‌دانم این دلقک از کجا خط می‌گیرد، اما اگر بچه‌های تیم ملی اینقدر متین نبودند، تابه حال ۱۰۰ بار جوابش را می‌دادند، ولی خوشحالم که با پیروزی در دیدار با ولز سیلی محکمی به او و امثال او زدند.

وی خاطر نشان کرد: کسی که گلویش را پاره میکند که بگوید کسی که زنش چادری است فوتبالیست نمی‌شود باید دهانش را ببندد و دیگر حرف مفت نزند. باید فهمش را بالا ببرد البته اگر داشته باشد. من به نمایندگی از همه فوتبالیست‌ها و پیشکسوتان فوتبال از او می‌خواهم که بیشتر از این دهانش را باز نکند و آن را ببندد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اقای حسن روشن تودهانت روببند بچه جون برو دنبال توپ بدو تا جونت دربیاد

    • ناشناس

      بی ... چطور شکست مال کیروش پیروزی مال بازیکنا ...

    • مهران.

      سلطان حسن اقا روشن تاجی متعصب.لعنت به کی روش دلال .لعنت به تاج .پاک باد ایران از این بی ...ها.

    • حسین نفیسی

      اگر مدرک جاسوس بودن عباسی در نیامد ،من سبیلهامو که ۶۰ ساله نزدم رو میزنم

    • ناشناس

      واقعا که خیلیها توی این مملکت بدموقع عرعر میکنند بعضیهاشو باتوجه به قدرتی که دارند نمیشه دهانشون را بست وباید بلنگوهاشون را خاموش کرد

    • علیرضا

      بخدا قسم از من استقلالی تر وجود نداره. یکی به این روشن ... بگه دهنشو ببنده

    • ناشناس

      بی انصافی در حق کی روش نکنید،اگه به درد نمی خوره چرا آزمون از خوشحالی میخواست خفه‌اش کنه و یا اینکه تمام بازیکنان به آسمان پرتش کردن؟

    • پیروز

      دقیقا همین سیلی که صحبتش رامی کنی الان کی‌روش به جنابعالی زده ولی از رونمیری

    • ناشناس

      عجبی ، از حسن روشن هم حرفی شنیدیم .

    • ناشناس

      شعور شما هم از حرف زدنت مشخصه.این چه طرز انتقاد از سرمربی تیم ملی هست؟

    • ناشناس

      شک در این نیست که بسیاری از پیشکسوتان فوتبال ما هم در مورد سیاست باید سعی کن اصلا حرف نزنن
      این هم یک موردش بود

    • ناشناس

      دَمت گرم.حرف حساب،جوابی نداره.

    • ناشناس

      آقای روشن، شما نیز بیرون گود نشستی میگی لنگش کن، شماها اگر عرضه ودانش لازم رو داشتی می رفتی حداقل کمک مربی یک تیم می شدی نه اینکه به سر مربی تیم کشورت توهین کنی وبگویی اگر شعور داشته باشد.
      شما که یک عمر ادای شعور داشتن رادر آوردی، چه گلی به سر این فوتبال وتیم ملی گذاشتی که اینگونه منتقد هستید.

    • جعفر

      احسنت‌عباسی‌یک‌کارشناس‌قلابیه‌جزفحش‌وتوهین‌وتهمت‌‌که‌ازنظر‌فقه‌اسلامی‌حرام‌وقابل‌جزا‌میباش‌چیزی‌یاد‌ندارد

    • ناشناس

      درود درود بر شرفت واقعا عین حقیقت گفتی

    • مرتضی

      درود خدا بر حسن روشن اسطوره دوست داشتنی فوتبال ایران
      من یک پرسپولیسی هستم ولی سخنان آقای حسن روشن عین حقیقت هست

    • ناشناس

      اگر تو عمرت یک انتقاد درست کرده باشی همین جنله اخر لست که به عباسی گفتی

    • ناشناس

      حسن عباسی دیوونه است آقای روشن حرف دیوونه باد هواست اهمیت بهش ندید خودش ...

    • منصور

      با این حالی که بازیکنی بسیار خوب وشجاع بودی اما ای کاش کمی از جسارت بازی کردن را امروز با دفاع از بازیکنانی همانند برومند و ریا غفوری هم صحبت و دفاع می کردی ..چرا اینقدر ترسو و نون به نرخ روز خور هستی ...علی دایی علی کریمی کریم باقری يحيي گل محمدی و نکونام و مهدوی‌کیا ووووو از این عزیزان کمی جسارت شجاعت را یاد بگیر تا ماندگار شوی انها به دعوت رسمی حاکم قطر و رییس فیفا انهم با خانواده نه بزرگ گفتن که در کنار مردم باشند اما شما بخاطر چند دقیقه داشتن تریبون در تلویزیون پشت به مردم کشورت کردی ...ای کاش و ای کاش

    • ناشناس

      دمش گرم ، خوب گفت به حسن عباسی باید دهانتو ببندی ...

    • ناشناس

      چرا این عباسی ...رو محاکمه نمیکنن ...

    • ناشناس

      عجب تو دهنی زد به کرباسچی روزنامه هم میهن که گفته بود:تنها فرق‌شان این است که بازیکن براساس مدیریتی شایسته و در جایی که صلاحیت دارد، به‌کار گرفته شده است.

    • سعید

      خب بگودهنشوگل بگیره و ...

    • ناشناس

      اینها خودشون به کجا وصل هستند که اینطور راحت به حسن عباسی حمله میکنن،راست راست هم راه میرند و کسی هم کاریشون نداره.

    • Achilles lomomba!!!

      پیشکسوت ما که این باشه، وای به حال بقیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج