جاباما
۱۲۶۲۹۷۹
۲۹۰۰
۲۹۰۰
پ

بزن بزن و خونریزی در بازی تیم ستاره ایرانی

عجیب‌ترین اتفاق روز فوتبال جهان به یک بازی نیمه تمام در ترکیه که یک بازیکن ایرانی هم در آن بود، مربوط می‌شود.

ورزش سه: عجیب‌ترین اتفاق روز فوتبال جهان به یک بازی نیمه تمام در ترکیه که یک بازیکن ایرانی هم در آن بود، مربوط می‌شود.

در شرایطی که همه نگاه‌ها به مسابقات جذاب روز هشتم جام جهانی بود، یک مسابقه نه چندان مهم بین تیم‌های میانه جدولی لیگ یک ترکیه بسیار خبرساز شد و کاری کرد تا دیداری که محمد نادری نیز در آن حضور داشت، بخاطر دو اتفاق عجیب و غیرقابل تصور نیمه تمام بماند و حادثه و درگیری را به بیرون از ورزشگاه هم بکشد.

رقابت نه چندان حساس بین گُزتپه و آلتای اسپور در چارچوب هفته پانزدهم لیگ یک ترکیه که از ساعت ۱۹:۳۰ یکشنبه شب در ورزشگاه گورسل آکسل شهر ازمیر آغاز شد و محمد نادری هم مثل همیشه در ترکیب حضور داشت، ۲۳ دقیقه پس از شروع مسابقه بخاطر یک اتفاق هولناک در جایگاه تماشاگران نیمه تمام ماند.

بزن بزن و خونریزی در بازی تیم ستاره ایرانی
مهمت چاکیر، این هوادار زردپوش گُزتپه که در حال شعار به سمت تماشاگران آلتای بود، به یکباره مورد اصابت مواد آتش‌زا قرار گرفت

در حالی که آلتای اسپور با بهره‌مندی از نادری، در سمت چپ زمین بازی را شروع کرده و هواداران‌اش نیز پشت دروازه این تیم در نیمه اول نشسته بودند، یک حرکت عجیب از سوی تماشاگر این تیم موجب شد تا بازی متوقف شود.

یاران نادری که طی ۶ هفته گذشته لیگ یک ترکیه هیچ شکستی نداشته و سه برد و سه تساوی داشتند، با یک امتیاز بالاتر نسبت به گُزتپه و دو رتبه بالاتر، در جایگاه یازدهم قرار گرفته بودند ولی با این وجود، حساسیت و اهمیت نتیجه‌گیری در این مسابقه برای تماشاگران‌شان کاری کرد تا درگیری شدیدی بین آنها به وجود بیاید.

بزن بزن و خونریزی در بازی تیم ستاره ایرانی
این پرتاب مواد آتش‌زا که سرعت و شدت عجیبی داشت، از جایگاه هواداران آلتای به سمت تماشاگران گُزتپه فرستاده شد

در دقیقه ۲۳ که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود، پرتاب یک مواد آتش‌زا سنگین که شبیه موشک از سمت جایگاه هواداران آلتای(پشت دروازه این تیم) به جایگاه طرفداران گُزتپه فرستاده شد، مصدومیت و جراحت شدید سه هوادار گُزتپه را به همراه داشت و موجب خون‌ریزی جدی آنها شد.

تماشاگران دو تیم که از ابتدای مسابقه کُری‌خوانی زیادی با یکدیگر داشتند، در دقیقه ۲۴ از این حادثه عجیب شگفت‌زده و خودشان هم از این اتفاق ناراحت شدند؛ سانحه‌ای که یک مرد بزرگسال و دو کودک را مجروح کرد و خون‌ریزی شدیدشان موجب شد به بیمارستان انتقال پیدا کنند.

بزن بزن و خونریزی در بازی تیم ستاره ایرانی
این لحظه مورد حمله قرار گرفتن دروازه‌بان آلتای اسپور توسط یک تماشاگر گُزتپه با میله پرچم کرنر است

حجم زیاد آتش پرتاب شده و شدت پرتاب آن از سوی هوادار آلتای کاری کرده تا صورت، گردن و سینه تماشاگر گُزتپه جراحت شدیدی پیدا کند که رسانه‌های ترکیه‌ای نیز برای بازنشر تصویر این مصدومیت و جراحت دلخراش، تصمیم به سانسور و محو کردن عکس این مصدوم گرفته‌اند.

در لحظاتی که تماشاگران گُزتپه با دیدن این صحنه دلخراش فریاد «آمبولانس آمبولانس» را سر می‌دادند و دو آمبولانس فورا به سمت هواداران این تیم رفت، یک اتفاق عجیب دیگر در داخل زمین چمن رخ داد تا بازی متوقف شود.

بزن بزن و خونریزی در بازی تیم ستاره ایرانی
هوادار گُزتپه پس از انتقال به بیمارستان، هوشیار بوده ولی حال مساعدی نداشته و باید جراحی شود

علاوه بر عوامل برگزاری و امنیتی مسابقه، دو بازیکن گُزتپه و اوزان اِوریم، دروازه‌بان آلتای اسپور به کنار آمبولانس رفتند و در حال انتقال مصدومان این حادثه بودند که در همین لحظه، یک تماشاگر گُزتپه با برداشتن پرچم کرنر، فرار سریع و طی کردن عرض زمین، به شکل غافلگیرانه‌ای که هیچ بازیکنی حواس‌اش به او نبود، ضربه محکمی با چوب پرچم به پشت سر گلر و در ادامه کمر گلر آلتای اسپور زد و او را نقش بر زمین کرد!

این دو اتفاق حاشیه‌ساز و عجیب کاری کرد تا کارگین، داور مسابقه سوت خود را به صدا درآورده و بازی را نیمه تمام اعلام کند، اما در حالی که دستور داده شد تماشاگران گُزتپه استادیوم گورسل آکسل را ترک کنند، هواداران آلتای اسپور این اجازه را پیدا نکردند تا درگیری بین آنها به وجود نیاید که این کار بی‌فایده بود!

پس از اینکه تماشاگران آلتای اسپور پس از مدت‌ها اجازه خروج از ورزشگاه را به دست آوردند، در خیابان بیرون استادیوم مورد حمله جمعی از هواداران گُزتپه قرار گرفتند و درگیری شدیدی بین آنها شکل گرفت که البته دخالت سریع پلیس به این غائله خاتمه داد.

بزن بزن و خونریزی در بازی تیم ستاره ایرانی
درگیری تماشاگران دو تیم به بیرون از ورزشگاه گورسل آکسل هم کشیده شده و هواداران در دو خیابان شهر ازمیر زد و خورد کردند

این درگیری و حوادث عجیب برای یک مسابقه لیگ یک ترکیه در حالی اتفاق افتاد که ظهر روز یکشنبه نیز در شهر بروکسل، تماشاگران تیم ملی بلژیک بخاطر شکست مقابل مراکش دست به آشوب زدند و این شهر را به آتش کشیدند تا این دو اتفاق، در روزهای برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲، حاشیه‌ساز شود و سر و صدای زیادی ایجاد کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج