۱۲۶۳۱۴۴
۳۰۴۷
۳۰۴۷
پ

ناسا برای نجات نیمار وارد شد

نیمار با مصدومیت از ناحیه مچ پای راست بازی مقابل صربستان را ترک کرد و مشخص شد که بازی مقابل سوییس و کامرون را از دست می دهد.

فوتبالی: نیمار با مصدومیت از ناحیه مچ پای راست بازی مقابل صربستان را ترک کرد و مشخص شد که بازی مقابل سوییس و کامرون را از دست می دهد.

به گزارش فوتبالی، نیمار هنوز به حضور در بازی مقابل کامرون امیدوار است و البته همه چیز به روند درمانش بستگی دارد. بازیکن برزیلی تصمیم گرفت که از تکنولوژی ناسا استفاده کند و بدین ترتیب بتواند یک فیزیوتراپی مناسب را داشته باشد.

نیمار در شبکه های اجتماعی تصویری از مراحل درمان خود منتشر کرد که برای این کار از کفش کمپرسی استفاده کرده است. در حقیقت این تکنولوژی متعلق به ناسا است و برای سرعت بخشیدن به درمان مورد استفاده قرار می گیرد. این کفش سه نوع ماساژ مختلف را با هم ترکیب می کند و به هماهنگ شدن گردش خون در بدن کمک می کند. این درمان به کاهش درد نیز کمک می کند و اسید لاکتیکی اضافه را هم حذف خواهد کرد.

به نظر می رسد که نیمار تمرکز خود را روی حضور در جام جهانی گذاشته تا با آمادگی کامل در صورت صعود بزریل در ادامه مسابقات حضور پیدا کند. نیمار در جام جهانی ۲۰۱۴ نیز دچار مصدومیت شده بود و حالا دوباره  در این جام جهانی نیز مصدومیت گریبان او را گرفته است.

کفش کمپرسی استفاده  شده توسط نیمار متعلق به نسل  دوم "نورماتک" است و برای این طراحی شده تا به ریکاوری کامل ورزشکاران در همه سطوح کمک کند.سیستم های سری دوم ۲۷ درصد کوچک تر هستند و کارایی بهتری نسبت به نسل اول دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج