۱۲۶۳۲۱۰
۱۷۵۰
۱۷۵۰
پ

تقلب سرمربی آمریکا از روی دست کی‌روش

فدراسیون فوتبال آمریکا بخشی از صحبت‌های انگیزشی مربی این کشور را در آستانه بازی با ایران منتشر کرد و برای تیم ملی کشورمان خط و نشان کشید.

مهر: فدراسیون فوتبال آمریکا بخشی از صحبت‌های انگیزشی مربی این کشور را در آستانه بازی با ایران منتشر کرد و برای تیم ملی کشورمان خط و نشان کشید.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا در یکی از بازی‌های حساس جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در چارچوب دیدارهای گروه B و از ساعت ۲۲:۳۰ فردا سه شنبه آغاز می‌شود. ایران با پیروزی و احتمالاً تساوی در این مسابقه راهی مرحله حذفی خواهد شد و اتفاقی تاریخی رقم می‌زند.

آمریکا برای صعود، نیاز به پیروزی در این مسابقه دارد؛ تیمی که برابر انگلیس و ولز به نتیجه تساوی دست یافت و در حال حاضر دو امتیازی است.

صفحه توییتری تیم ملی فوتبال آمریکا شب گذشته با انتشار فیلم صحبت‌های انگیزشی «گرگ برهالتر» سرمربی آمریکا، برای ایران کُری خوانی کرد و خط و نشان کشید.

در این فیلم که به نظر می‌رسد در رختکن آمریکا و بعد از تساوی این تیم با آمریکا گرفته شده است، برهالتر به بازیکنانش تاکید می‌کند که با نمایشی که داشته‌اند، می‌توانند پا به پای هر تیمی در جهان بروند.

سرمربی آمریکا با تاکید بر اینکه تیمش بازی سختی با ایران در پیش دارد، از بازیکنانش خواست که از فوتبال و بازی کردن در جام جهانی لذت ببرند.

بر اساس این گزارش، بنظر می‌رسد انتشار کلیپ‌های انگیزشی برای بازیکنان یک ترفند برای سرمربی‌ها به شمار می‌رود چرا که کی‌روش هم پس از باخت تیم ملی ایران به انگلیس دست به همچین اقدامی زده بود.

تقلب سرمربی آمریکا از روی دست کی‌روش

 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج