۱۲۶۴۲۷۶
۳۷۲۶
۳۷۲۶
پ

طعنه خبرنگار قطری به آلمان: چیزی جا نگذارید!

محمد الکعبی، خبرنگار قطری، بار دیگر در توییتی طعنه‌آمیز به بازیکنان آلمان خبرساز شد.

ورزش سه: تیم ملی آلمان شب گذشته در سومین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر با نتیجه 2-4 برابر تیم ملی کاستاریکا به پیروزی رسید.

اما این پیروزی برای صعود از مرحله گروهی و حضور در مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 کافی نبود و آنها برای دومین دوره متوالی با حذفی زودهنگام از مسابقات جام جهانی روبرو شدند.

این موضوع باعث شد که الکعبی که پیش از این نیز با توییت‌هایش خبرساز شده بود، بار دیگر کنایه سنگینی به تیم ملی آلمان بیاندازد که به سیاست‌های قطر در زمینه‌های حقوق بشری اعتراض داشت و این موضوع را در طول این مسابقات ابراز کرده بود.

آنها در اولین دیدارشان در جام جهانی 2022 قطر تصمیم گرفتند در زمان گرفتن عکس تیمی دست‌شان را روی دهان‌شان بگذارند تا اعتراضی نمادین به این موضوع کرده باشند، اتفاقی که به هیچ وجه به مذاق قطری‌ها خوش نیامده بود.

طعنه خبرنگار قطری به آلمان: چیزی جا نگذارید!


الکعبی پس از پایان بازی شب گذشته و حذف شاگردان هانسی فلیک از مرحله گروهی با انتشار این عکس نوشت:« پرچم‌هایتان را پشت سر جا نگذارید!»

بیش از ۱۵۰ هزار نفر این توییت را پسندیدند و ۴۲ هزار نفر نیز آن را بازنشر دادند. همچنین بیش از ۵۰۰۰ نفر نظرات موافق یا مخالف‌شان را در زیر این توییت ابراز کردند.

او همچنین توییت جنجالی دیگری را با عکسی مشابه و با پیام «بدون گاز، بدون جام جهانی» منتشر کرد که به مشکل تامین انرژی احتمالی اروپا به دلیل حمله روسیه به اوکراین اشاره داشت.

فرح علی، خبرنگاری آفریقایی که در آمریکا زندگی می‌کند نیز به موج حمایت از قطر پیوست و در پاسخ به توییت الکعبی نوشت:« روز خوبی داشته باشی، آلمان. حالا می‌توانید دستتان را هر جایی که دوست دارید قرار دهید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج