۱۲۶۴۸۸۸
۲ نظر
۵۰۵۲
۲ نظر
۵۰۵۲
پ

احمد نور در بین بهترین هافبک‌های دنیا

انتشار آماری جالب توجه از آمار هافبک‌های مرکزی در جام جهانی نشان می‌دهد که احمد نوراللهی در بین بهترین هافبک‌های دنیا قرار گرفته است.

ورزش سه: با اتمام مرحله گروهی جام جهانی این فرصت فراهم شد تا آمارهای ثبت شده در مسابقات به طور دقیق بررسی شود و در این میان اطلاعات جالبی از بازیکنان به دست می‌آید.

در این مسابقات، از ایران به عنوان یکی از بهترین تیم‌ها در زمینه باز پس‌گیری توپ نام برده می‌شد و حالا انتشار آماری جدید نشان می‌دهد که چنین موضوعی درست بوده و هافبک تیم ملی ایران بالاتر از ستاره‌های نامدار فوتبال قرار گرفته است.

احمد نور در بین بهترین هافبک‌های دنیا

طبق نمودار، آمار هافبک‌هایی که بیش از 120 دقیقه در جام جهانی بازی کرده‌اند در دو مقوله باز پس گرفتن توپ و هم‌چنین پیشروی با توپ (بیرون آوردن تیم‌ها از فشار) مورد بررسی قرار گرفته و نکات جالب توجهی به دست آمده است.

احمد نوراللهی، هافبک دفاعی تیم ملی ایران در امر باز پس گیری توپ بسیار موفق عمل کرده و جزو بهترین بازیکنان بوده است. تنها سه بازیکن در این زمینه عملکردی بهتر از او داشته‌اند؛ رودریگو بنتانکور از اروگوئه که آماری غیر قابل دسترس دارد و بعد از او ماکسیموویچ صرب و پیر کانده از کامرون. نکته جالب توجه این است که نوراللهی آماری هم تراز با آندره ربیوت دارد که به عنوان جانشین پوگبا و کانته در ترکیب تیم ملی فرانسه حضور دارد. بدون شک قرار گرفتن بالاتر از بازیکنانی مثل گورتزکا آلمانی، گاوی اسپانیایی، وسینو اروگوئه‌ای، جردن هندرسون انگلیسی، آرون رمزی ولزی، گوندوغان آلمانی و سرجیو بوسکتس اسپانیایی در این مقوله (باز پس گیری توپ) می‌تواند نکته‌ای شگفت انگیز برای نوراللهی باشد که اولین جام جهانی خود را تجربه کرده است.

احمد نور در بین بهترین هافبک‌های دنیا

اما دومین بازیکن ایرانی‌ که آمار مثال زدنی دارد، سعید عزت‌اللهی است. هافبک تیم ملی در زمینه پیشروی با توپ جزو بازیکنان خوب تیم ملی به شمار می‌رود. با نگاهی به جدول می‌توان به راحتی متوجه شد که عزت‌اللهی آماری بهتر از برناردو سیلوای پرتغالی دارد و هم تراز با گرانیت ژاکا، کاپیتان تیم ملی سوئیس و ستاره آرسنال است. آماری نزدیک به بروزویچ کروات، پاکتا برزیلی و البته کایسدو اکوادوری، شماره شش تیم ملی را جزو هافبک‌های مرکزی خوب جام جهانی معرفی می‌کند. به‌خصوص اینکه نبود او در ترکیب ثابت تیم ملی  مقابل انگلیس، مشکلاتی را برای کارلوس کی‌روش در بدو شروع به وجود آورد. هنگام بازگشت این بازیکن مقابل ولز، عملکرد خط میانی ایران بهبود یافت که نتیجه آن برد مقابل یاران گرت بیل بود.

احمد نور در بین بهترین هافبک‌های دنیا

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      عجب افتخاری

    • محمود افضلی

      همش دنبال امار و ارقام نباشید.نورالهی هافبک دفاعی است شما ان مقایسه کنید با سایر بازیکنهای دنیا بعد بگید بهترین هافبک اخه این نورالهی چی داشت چی از خودش نشون داد.حتی نتونست چندتا پاس سالم بده فوتبال فقط پس گرفتن توپ نیست فوتبال خلاقیت میخواد که نورالهی اصلا این صفت رو نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج