۱۲۶۵۲۹۳
۹۴۵
۹۴۵
پ

عصبانیت باشگاه استقلال از دربی بدون تماشاگر

پیرو انتشار اخبار مستند در رابطه با برگزاری دربی رفت بدون حضور تماشاگر مسئولان باشگاه استقلال به این موضوع واکنش نشان دادند.

پیرو انتشار اخبار مستند در رابطه با برگزاری دربی رفت بدون حضور تماشاگر مسئولان باشگاه استقلال به این موضوع واکنش نشان دادند.

در طول هفته های اخیر پس از تعیین تاریخ دقیق برگزاری دربی رفت بین تیم های استقلال و پرسپولیس مشخص شد تیم استقلال از ساعت ۱۷ و ۳۰ روز سه شنبه ۲۹ آذر در استادیوم آزادی میزبان پرسپولیس است.

در همین چارچوب عنوان شد با توجه به شرایط فعلی بازی دو تیم بدون حضور تماشاگر برگزار می شود تا استقلال در دیدار دربی که میزبان است نتواند از حمایت هوادارانش استفاده کند. البته استقلال به لحاظ فروش بلیط هم در این مسابقه متضرر می‌شود.

پس از انتشار اخبار امروز در رابطه با قطعیت برگزاری دربی بدون حضور تماشاگران، مدیران باشگاه استقلال در واکنش به این موضوع اعلام کردند اگر دربی بدون تماشاگر برگزار شود قطعاً باید در بازی برگشت هم چنین شرایطی برای میزبان دور برگشت رعایت باشد.

یک مقام آگاه در باشگاه استقلال در این باره توضیح داد همان‌طور که باشگاه استقلال از نداشتن حمایت هوادارانش در بازی رفت محروم می‌شود تحت هر شرایطی در بازی برگشت، حتی اگر امکان حضور تماشاگران وجود داشته باشد باشگاه استقلال با شرایط دربی رفت به میدان خواهد رفت.

شایان ذکر است؛ با توجه به نزدیکی امتیاز دو تیم استقلال و پرسپولیس در صدر جدول مصاف رفت این دو تیم در هفته دوازدهم به یکی از حساس‌ترین مسابقات نیم فصل اول تبدیل شده است چرا که به احتمال زیاد برنده این مسابقه در ادامه به عنوان قهرمانی نیم فصل هم دست پیدا خواهد کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج