۱۲۶۵۸۰۰
۸۴۲
۸۴۲
پ

انریکه: من مقصر حذف از جام جهانی هستم

لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، از بازیکنانش دفاع کرد و مسئولیت حذف از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برعهده گرفت.

ورزش سه: تیم ملی اسپانیا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی مراکش رفت و در ضربات پنالتی برابر این تیم شکست خورد تا از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازمانده باشد.

این اتفاق در حالی رخ داد که بسیاری اسپانیا را جز مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی می‌دانستند و منتظر رویارویی این تیم با پرتغال در مرحله بعدی بودند اما پابلو سارابیا، کارلوس سولر و سرخیو بوسکتس ضربات پنالتی‌شان را از دست دادند تا این مراکش باشد که به مرحله بعدی صعود می‌کند.

لاروخا که امیدوار بود بتواند دومین عنوان قهرمانی‌اش پس از جام جهانی ۲۰۱۰ را به دست آورد، صبح امروز به وقت قطر به مادرید بازخواهد گشت.

انریکه در گفتگو با خبرنگاران درباره اتفاقات رخ داده برابر مراکش گفت:« من به تمام بازیکنانم افتخار می‌کنم. فقط می‌توانم آنها را تحسین کنم و اگر باز هم تکرار شود همین بازیکنان را برای پنالتی انتخاب می‌کنم اما برای سارابیا بسیار ناراحت هستم. او بهترین شانس ما در وقت اضافه را داشت و من باید زمان بیشتری برای بازی به او می‌دادم.»

انریکه: من مقصر حذف از جام جهانی هستم

او در پاسخ به سوالی درباره احتمال قطع همکاری با تیم ملی اسپانیا اظهار داشت:« این زمان مناسبی برای مطرح کردن این مسائل نیست. قرارداد من به پایان رسیده است اما احساس می‌کنم که فدراسیون فوتبال از من حمایت می‌کند. من موضعی که برای هر دو طرف بهترین باشد را اتخاذ خواهم کرد.»

این مربی اسپانیایی همچنین مسئولیت این شکست را به گردن گرفت و اضافه کرد:« من واقعا از تیمم راضی هستم. تا آخر کنارشان می‌ایستم. اگر قرار باشد کسی مقصر این حذف باشد، من هستم. این بازیکنان سبکی که من خواسته بودم را اجرا کردند و 99 درصد از چیزی که در ذهنم بود را در زمین پیاده کردند. ما شانس‌هایی برای گلزنی داشتیم. حملاتی را انجام دادیم که سرانجامی نداشت و در وقت اضافه هم سارابیا توپش را به تیرک زد. در نهایت مراکش در ضربات پنالتی بهتر بود.»

انریکه پس از حذف برابر ایتالیا در مسابقات یورو 2020 به عنوان جریمه 1000 ضربه پنالتی برای بازیکنانش در نظر گرفته بود اما حتی این تمرینات هم باعث نشد که آنها بار دیگر در ضربات پنالتی حذف نشوند.

سرمربی اسپانیا در نهایت سعی کرد بازیکنانش را تسکین بدهد و ادامه داد:« بازیکنان من تا لحظه آخر به خوبی جنگیدند و به همین روند ادامه خواهند داد. زندگی ادامه دارد. این شکست درس خوبی برای آنهاست و به این تیم در آینده کمک خواهد کرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج