۱۲۶۶۸۶۸
۱۲۶۷
۱۲۶۷
پ

ساوت‌گیت از تیم ملی انگلیس خداحافظی می‌کند؟

گرت ساوت‌گیت بعد از شکست مقابل فرانسه و حذف تیمش از جام جهانی قطر در گفتگو با خبرنگاران از پاسخ صریح به سوال‌ها درباره آینده‌اش در تیم ملی انگلیس طفره رفت.

ورزش سه: گرت ساوت‌گیت بعد از شکست مقابل فرانسه و حذف تیمش از جام جهانی قطر در گفتگو با خبرنگاران از پاسخ صریح به سوال‌ها درباره آینده‌اش در تیم ملی انگلیس طفره رفت.

 تیم ملی انگلیس امشب در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف فرانسه رفت و در این بازی با نتیجه ۲-۱ شکست خورد تا از دور رقابتها کنار برود.

ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس، بعد از شکست تیمش مقابل مدافع عنوان قهرمانی به خبرنگاران گفت باید درباره آینده‌اش در تیم ملی با آرامش فکر کرده و به نتیجه برسد. او همچنین به پنالتی مهمی که هری کین در اواخر بازی از دست داد اشاره کرد و گفت انگلیس تیمی متحد است و این اتفاقات تلخ را پشت سر خواهد گذاشت.

ساوت‌گیت از تیم ملی انگلیس خداحافظی می‌کند؟

سرمربی انگلیس در پایان این مسابقه به خبرنگاران گفت:

 
انگلیس استحقاق نتیجه بهتری داشت
از نظر عملکردی ما شایسته نتیجه بهتری بودیم. ولی در نهایت تکلیف را گلهایی که در جریان بازی به ثمر رسیده مشخص می‌کند. من همین چند دقیقه پیش به بازیکنها گفتم که از تمام وجودشان برای تیم ملی مایه گذاشتند و هیچکس نمی‌تواند از آنها انتظاری بیشتر از این داشته باشد. ما با اختلافی بسیار جزئی حذف شدیم. فرصت‌هایی که روی هر دو دروازه پیش آمد و اتفاقات فوتبالی باعث شد این نتیجه رقم بخورد. من به عملکردمان در طول این تورنمنت افتخار می‌کنم.

ما برای فتح جام به قطر آمده بودیم
ما در لحظات کلیدی بازی، در اکثر لحظات بزرگ بازی، عملکرد درستی داشتیم. این بازی در چنین مرحله‌ای از آن بازی‌ها بود که یک تیم با جزئی‌ترین اختلاف و در حوادث ریز به برتری می‌رسد. ما برای تلاش و فتح این تورنمنت به قطر آمده بودیم و باور داشتیم که این توان را داریم. ما تیمی داریم که می‌توانست به این هدف برسد.

ساوت‌گیت از تیم ملی انگلیس خداحافظی می‌کند؟

پنالتی مهمی که هری کین از دست داد
معتقدم برد و باخت به پای تیم نوشته می‌شود. ما اجازه دادیم حریف دو گل بزند و فرصتهای زیادی را از دست دادیم. هری کین برای ما فوق‌العاده بوده. او بازیکنی است که می‌شود به او تکیه کرد. اگر گلهای هری نبود ما الان اینجا نبودیم.

ساوت‌گیت در رقابتهای یوروی آینده هم سرمربی سه‌شیرها است؟
بعد از هر تورنمنت باید در آرامش بنشینیم، آنچه گذشت را مرور کنیم و فکرهایمان را روی هم بگذاریم. بنابراین به کمی زمان نیاز داریم تا همه بتوانند درست تصمیم بگیرند.

انگلیس از داوری بازی با فرانسه ناراضی است؟
اینکه من از داور انتقاد کنم بی‌فایده است. ترجیح می‌دهم درباره بازیکنان خودمان صحبت کنم. به فرانسه تبریک می‌گویم. آنها می‌دانند چه بازی سختی را پشت سر گذاشتند. به نظرم کاری بیشتر از آنچه کردیم از دست‌مان ساخته نبود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج