۱۲۶۷۳۶۷
۱۷۰۶
۱۷۰۶
پ

ائتلاف سپاهان و پرسپولیس علیه استقلال

کمتر کسی در کشورمان است که از اتفاقات تلخ رخ داده در سالهای اخیر بین طرفداران تیم‌های پرسپولیس و سپاهان خبر نداشته باشد.

خبرورزشی: در فصل بیستم لیگ برتر و در دیدار خانگی سپاهان درگیری‌هایی بین طرفداران پرسپولیس و تیم اصفهانی رخ داد که پس از آن مسئولان سازمان لیگ تصمیم گرفتند دیدارهای خانگی این دو تیم مقابل یکدیگر را در شهر ثالث برگزار کنند. از همان زمان مشکلات بین این دو باشگاه در بحث هواداری پابرجا بوده و هنوز هیچ یک از دو تیم مقابل تماشاگران یکدیگر در زمین حریف به میدان نرفته و زمین ثالث را برای میزبانی انتخاب کرده اند. گرچه دیدار رفت این دو تیم(۱۵ مهر ماه سال جاری) در فصل جاری در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد اما با توجه به برگزاری مسابقات لیگ برتر بعد از بازگشت تیم ملی از اتریش (که بدون حضور تماشاگر برگزار شد) این مصاف در خانه تیم اصفهانی برگزار شد. حالا آنچه در ارتباط با بازی دوستانه فردای دو تیم سپاهان و پرسپولیس جلب توجه می‌کند اهمیت این دیدار در ارتباط با تقویت یکدیگر است.

ائتلاف سپاهان و پرسپولیس علیه استقلال

قطعاً مسابقه این دو تیم حتی در حالت دوستانه شرایط کاملاً جدی و از نظر فنی برای مربیان دو تیم(مورایس و یحیی) مهم خواهد بود. تا جایی که بازی سپاهان مقابل پرسپولیس و بالعکس در ایجاد هماهنگی و قرار گرفتن بازیکنان در شرایط یک بازی کاملا جدی و تقریبا رسمی (حتی در شرایط دوستانه) تاثیر گذار است و می‌تواند در ادامه مسیر دو تیم تا پایان نیم فصل تاثیر بسزایی در عملکرد شاگردان سرمربیان‌شان داشته باشد.

این موضوع با توجه به فاصله دو امتیازی سپاهان(۲۰) با استقلال(۲۲) و بازی بعدی تیم اصفهانی مقابل ملوان می‌تواند از این نظر حائز اهمیت باشد که مورایس می‌خواهد با ایجاد هماهنگی بیشتر بین نفراتش و پیروزی مقابل تیم پایین جدولی ملوان هر سه امتیاز این بازی را کسب کند تا در صورت توقف استقلال مقابل پرسپولیس جای این تیم را در رده دوم بگیرد. پرسپولیس هم که قطعا برای دیدار دربی انگیزه‌های خاص خودش را دارد.

ناگفته نماند؛ قرار است این دو تیم فردا در زمین شماره یک آزادی و از ساعت ۱۷ به مصاف هم بروند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج