۱۲۶۷۸۳۵
۸۶۱
۸۶۱
پ

آقای ساپینتو، لطفا اخراج نشو!

استقلال بازی مهمی در پیش دارد و مدیران این باشگاه در تلاشند با اقدامات روحیه بخش تیم را در بهترین وضعیت ممکن به بازی با رقیب سنتی بفرستند.

ایران ورزشی: استقلال بازی مهمی در پیش دارد و مدیران این باشگاه در تلاشند با اقدامات روحیه بخش تیم را در بهترین وضعیت ممکن به بازی با رقیب سنتی بفرستند. در همین راستا مدیران استقلال مبالغی را به بازیکنان و اعضای کادرفنی دادند تا آنها از نظر روحی در آستانه این بازی شارژ شوند.

این اقدام سبب بالا رفتن روحیه مجموعه این تیم شده است اما در عین حال مدیران استقلال این اقدامات را برای پیروزی در بازی مهم هفته آینده کافی نمی‌دانند و در صحبتی که با سرمربی تیم خود داشته‌اند تأکید کرده‌اند بهترین نفرات که در اوج آمادگی قرار دارند در این بازی به کار گرفته شوند.

آقای ساپینتو، لطفا اخراج نشو!

در عین حال مسئولان باشگاه استقلال توصیه‌های مهم دیگری هم به سرمربی این تیم کرده‌اند. آنها به ساپینتو گفته‌اند که چوب خط محرومیت‌هایی که از سوی کمیته انضباطی برای او در نظر گرفته شده پر شده و دیگر نباید اقداماتی از سوی او انجام شود که با واکنش دوباره کمیته انضباطی مواجه شود.

به ساپینتو درباره رفتارش در دربی 99 هشدارهای جدی داده شده است. ظاهراً براساس استعلامی که باشگاه استقلال از کمیته انضباطی گرفته اگر ساپینتو در شهرآورد پایتخت اقداماتی انجام دهد که منجر به برهم خوردن جو بازی شود محرومیت بسیار سنگین‌تری از سوی فدراسیون فوتبال علیه این مربی اعمال خواهد شد.

با توجه به اینکه ساپینتو یک بار محرومیت سنگینی را پشت سرگذاشته و چهار جلسه از همراهی تیمش محروم بوده، اگر این بار رفتاری انجام دهد که کار به صدور حکم جدید بکشد، محرومیت بسیار سنگین‌تری برای سرمربی استقلال در نظر گرفته خواهد شد.

فضای دربی به گونه‌ای است که در شرایط عادی هر مربی آرامی را هم متشنج می‌کند، چه برسد به ساپینتو که پیش زمینه کافی برای بروز هر رفتاری را در این بازی بزرگ دارد. در واقع مسئولان باشگاه استقلال از این واهمه دارند که ساپینتو در این بازی از کوره در برود و نسبت به تصمیمات داور اعتراض‌هایی کند که علاوه بر اینکه از سوی داور اخراج می‌شود با حکم سنگینی هم از سوی کمیته انضباطی مواجه شود.

بدون شک محرومیت ساپینتو در بازی‌های بعد از دربی به ضرر استقلال است و اگر سرمربی پرتغالی استقلال حواسش به رفتارهایش نباشد بدون شک تیم او در بازی‌های بعد از دربی لطمه‌های جبران‌ناپذیری خواهد دید و او باید طوری رفتار کند که در این بازی با محرومیت تازه‌ای از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه نشود.

حتی از گوشه و کنار شنیده می‌شود که مسئولان باشگاه استقلال به ساپینتو گفته‌اند اگر از این بازی سالم بیرون بیاید و کاری نکند که از داور کارت قرمز بگیرد، از سوی باشگاه تشویق خواهد شد که این موضوع در نوع خود جالب توجه است و تا کنون سابقه نداشته که مسئولان باشگاه استقلال چنین شرایطی را پیش روی سرمربی خود قرار دهند تا او عادی رفتار کند!

استقلال 29 آذرماه مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد و پیروزی در این بازی این تیم را در وضعیت بسیار امیدوارکننده‌ای قرار خواهد داد. مسئولان باشگاه استقلال در تلاشند علاوه بر این اقدامات پاداش مناسبی را هم برای این بازی در نظر بگیرند.

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال در روزهای اخیر رایزنی‌هایی با برخی دوستان خود انجام داده تا از طریق آنها بودجه‌ای را برای پرداخت به بازیکنان در صورت پیروزی در دربی به‌عنوان پاداش بگیرد که این رایزنی‌ها جواب هم داده و برخی دوستان علی فتح‌الله‌زاده به او قول داده‌اند که در این راستا اقداماتی انجام خواهند داد.

مسئولان باشگاه استقلال می‌دانند که اهمیت پیروزی در این بازی چه اندازه‌ است که در تلاشند با به کارگیری اقدامات گوناگون تیم را آماده و مهیای پیروزی در این بازی بزرگ کنند. شاید اگر ساپینتو در این بازی یاری کند و شاگردانش هم در اوج آمادگی به مصاف رقیب سنتی بروند و از آن سو پاداش مناسبی هم در نظر گرفته شود، استقلال برای رسیدن به 3 امتیاز دربی هیچ مشکلی پیش رو نداشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج