adexo3
۱۲۶۷۸۴۵
۱۱۹۹
۱۱۹۹
پ

ستایش سرمربی تیم ملی آرژانتین از لیونل مسی

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از پیروزی قاطع برابر کرواسی به ستایش از لیونل مسی پرداخت. او تیمش را شایسته پیروزی دانست.

ایسنا: سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از پیروزی قاطع برابر کرواسی به ستایش از لیونل مسی پرداخت. او تیمش را شایسته پیروزی دانست.

به نقل از اسپورت ، تیم ملی فوتبال آرژانتین نمایشی خیره کننده در دیدار برابر کرواسی داشت و توانست با سه گل به پیروزی دست پیدا کند تا نخستین فینالیست جام جهانی قطر لقب گیرد.

ستایش سرمربی تیم ملی آرژانتین از لیونل مسی

اسکالونی در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم اما به نظرم نتیجه بیانگر برتری کامل ما نیست و چرا که کرواسی هم بسیار خوب ظاهر شد.آنها خط میانی بسیار خوبی داشتند و به راحتی توپ را به گردش در می‌آوردند. همه ما از این پیروزی خوشحال هستیم. مطمئنا هواداران ما هم خوشحال هستند و جشن می‌گیرند و ما هم در کنار آنها هستیم اما نباید هدف بزرگ خود را فراموش کنیم. اکنون باید نهایت تمرکز خود را روی بازی فینال گذاشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین ادامه داد: آرژانتین اکنون در فینال است و می‌خواهد دست به تاریخ سازی زند . ما قهرمانی می‌خواهیم و فرقی نمی‌کند برابر مراکش به میدان رویم یا فرانسه. در فینال به تیم حریف احترام می‌گذاریم و کار سختی پیش رو خواهیم داشت.

اسکالونی درباره این سوال که آیا مسی بهترین بازیکن تاریخ است، گفت: افتخار می‌کنیم که بهترین بازیکن تاریخ در هر حالت از کشور ما است. افتخار می‌کنم که  با مسی کار می‌کنم. او به من انگیزه می‌دهد که بیشتر و بهتر کار کنم.

اسکالونی در پایان گفت: من بازیکنان بسیار آماده‌ای در اختیار دارم و همگی آماده هستند که به تیم کمک کنند. داشتن یک نیمکت قوی بسیار مهم است. همه بازیکنان از انگیزه لازم برای فینال برخوردار هستند. نباید فراموش کرد که آلوارز هم بسیار خوب ظاهر شد و نشان داد که چه بازیکن باکیفیتی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج