جاباما
۱۲۶۸۵۶۵
۶۴۲
۶۴۲
پ

اکبری: هیچ خاطره تلخی از دربی ندارم

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال تهران تأکید کرد، هیچ خاطره بدی از بازی در دربی تهران ندارد.

خبرگزاری تسنیم: یدالله اکبری درباره دربی تهران که روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد، گفت: این بازی همیشه حساس و حیثیتی است و بازیکنان و هواداران دو تیم هم برای یکدیگر کُری می‌خوانند. فکر می‌کنم با توجه به تعطیلی طولانی‌مدت مسابقات لیگ برتر، این بازی کیفیت فنی چندانی نداشته باشد و هر تیمی از موقعیت‌ها بهتر استفاده کند، برنده خواهد شد.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی پیش روی استقلال و پرسپولیس خاطر نشان کرد: دوست دارم تیم محبوبم برنده شود و امیدوارم استقلال سه امتیاز را بگیرد. البته پرسپولیس هم تیم خوبی است و مربی باهوشی مثل یحیی گل‌محمدی دارد.

بازیکن پیشین استقلال راجع به اینکه شیرین‌ترین و تلخ‌ترین خاطره‌اش از دربی چیست، تصریح کرد: من هیچ خاطره بدی از دربی ندارم و حتی اگر شکست هم خورده باشیم باید بگویم که همه خاطرات گذشته برایم شیرین است. وقتی شما جلوی صدهزار نفر حضور در این بازی بزرگ را تجربه می‌کنید همیشه خاطرات خوب در ذهن‌تان باقی می‌ماند و من معتقدم که بازیکنان فعلی دو تیم باید قدر چنین بازی مهمی را بدانند، چون زمان به سرعت سپری می‌شود و شاید این بازیکنان در آینده با حسرت در مورد دربی صحبت کنند.

اکبری در پایان حرف‌هایش خاطرنشان کرد: بهترین دربی که در آن حضور داشتم همان دربی معروف است که بازیکنان دو تیم دعوا کردند. آن بازی جذاب و تماشایی همه چیز داشت و مطمئناً در ذهن هواداران فوتبال باقی می‌ماند. هر وقت به گذشته فکر می‌کنم با این فکر می‌کنم که چه روزهایی را پشت سر گذاشتیم. واقعاً دربی‌هایی که در آنها بازی کردم هیچ وقت از یادم نمی‌رود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج