۱۲۶۸۷۸۲
۵۳۰
۵۳۰
پ

یوسفی: استقلال نباید دربی را از دست بدهد

بازیکن سابق استقلال می‌گوید آبی‌پوشان باید در داربی باهوش بازی کنند.

ایسنا: محسن یوسفی، بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت این تیم در لیگ بیست‌ودوم اظهار کرد: توقع هواداران با توجه به قهرمانی فصل گذشته این بود که این روند ادامه پیدا کند و استقلال از نظر مدیریتی همان شرایط سال قبل را داشته باشد اما به مشکل برخوردند. در بحث مربی هم واقعا انتظارمان از یک مربی خارجی بیشتر از این بود. ساپینتو نکات مثبتی دارد اما به هر حال مشکلات رفتاری هم دارد. البته قهرمانی در سوپرجام باعث شد شرایط بهتر شود. با همه این‌ها کسب نتیجه در داربی بسیار تاثیرگذار خواهد بود. امیدوارم استقلال بتواند از هر نظر روند رو به رشد را طی کند.

او درباره داربی ۹۹ و تقابل دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: ای کاش تماشاگرها در این بازی حضور پیدا کنند. نه بحث کروناست و نه مشکلات دیگری داریم. داربی، بدون تماشاگر منطقی نیست و جذابیتش را از دست می‌دهد. استقلال در این فصل فراز و نشیب داشت اما از آن طرف پرسپولیس بیشتر ثبات داشت و سینوسی کار نکرد. درست است که خیلی قوی بازی نکردند اما ضعیف هم نبودند. این تیم روند نتیجه‌گرایی را دنبال کرد. به نظر من استقلال از لحاظ فنی می‌تواند بهتر از این باشد چون بازیکنان خوبی در زمین و بیرون زمین دارد. استقلال نیاز به آرامش بیشتری دارد و امیدوارم بتواند در داربی پیروز شود.

هافبک سابق استقلال اضافه کرد: پرسپولیس با توجه به این‌که در صدرجدول است، شاید به تساوی هم راضی باشد اما استقلال برای پیشرفت باید بازی را ببرد. بهترین بازیکنان استقلال در خط جلو هستند؛ آنها فوتبالیست‌های خوبی هستند اما ستاره نیستند. استقلال یک گلزن تمام عیار می‌خواهد.

او در پایان عنوان کرد: پیروزی در داربی فشار را از روی تیم برنده بر می‌دارد. تماشاگران به این بازی جور دیگری نگاه می‌کند. استقلال نباید این بازی را از دست بدهد. اگر پرسپولیس شکست بخورد، احتمال بازگشتش به کورس قهرمانی زیاد است اما برای استقلال اینطور نیست و اگر بازی را از دست بدهد کار برایش سخت می‌شود. با همه این‌ها به نظر من استقلال اگر باهوش‌تر بازی کند، برنده خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج