adexo3
۱۲۶۸۸۸۶
۸ نظر
۴۷۳۶
۸ نظر
۴۷۳۶
پ

شوک باورنکردنی به پرسپولیس در آستانه دربی

یورگن لوکادیا بدون اطلاع باشگاه پرسپولیس در تمرین این تیم حاضر نشد.

فوتبالی: در حالی که باشگاه پرسپولیس ساعتی پیش با انتشار خبری اعلام کرد یورگن لوکادیا بدون اطلاع مسئولان باشگاه در تمرینات امروز این تیم حضور نداشت اما به نظر می‌رسد که این مهاجم هلندی طی چند روز گذشته تصمیم خود را برای جدایی از این تیم و ترک ایران گرفته بود.

گفته می‌شود لوکادیا حتی به فرودگاه رفته منتهی با توجه به اینکه او برای خروج از کشور باید یک پروسه اداری را طی کند، فعلا نتوانسته از ایران برود. البته لوکادیا منتظر است هر چه زودتر کارهایش اوکی شود تا بتواند دوباره به کشورش برگردد و گویا به باشگاه پرسپولیس پیغام داده که دیگر در تمرین شرکت نخواهد کرد.

مشکل لوکادیا با پرسپولیس نه پول است نه وضع همسر او. بر اساس پیگیری‌های فوتبالی، درویش و همکارانش به تمام تعهدات مالی و قراردادی خود در قبال این بازیکن عمل کرده‌اند.

شوک باورنکردنی به پرسپولیس در آستانه دربی

استوری همسر لوکادیا هم نشان می‌دهد که بهانه لوکادیا برای اینکه به خاطر مشکل خانوادگی قصد ترک ایران را دارد، اصلا پذیرفتنی نیست.

این وسط شایعات و خبرهای غیررسمی هم منتشر شده که بر اساس آن، سفارت هلند از این مهاجم درخواست کرده تا ایران را ترک کند که لوکادیا حالا به توصیه سفارت هلند گوش کرده است.

 هر چند لوکادیا قبلا و در شرایطی که سفارت هلند به شهروندانش گفته بود از ایران بروند، چنین کاری را انجام نداده بود.

قطعا غیبت لوکادیا در دربی، پس از مصدومیت دیاباته خبر بدی برای یحیی گل‌محمدی است که دوست داشت با دو مهاجم خارجی به مصاف شاگردان ساپینتو برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لر خوزستان

      حق ال کثیر زد تو کمر پرسپولیس

    • ناشناس

      بازهم فتل اومد و شروع شد مشکلات پرسپولیس

    • ناشناس

      تو هنوز دنبال فتل ومتل هستی اصلا موضوع ربطی به فوتبال نداره سفارت کشورش گفته برگرد اینم گفته چشم همین برو دلیلش رو از سفارت هلند پیدا کن.البته اگه بره سفیر هلندهم باید باسطل شعار نویسی دوستان خودجوش رو پاک کنه..

    • ناشناس

      فوتبال ایران رو تعطیلم کنن فرقی نداره دیگه، چون بعد جام جهانی فوتبال ایران رو دیدن هیچ مزه ای نداره، فکر میکنی از یه جهان دیگه اومدی و فوتبال بچه گی هامون که تو کوچه بازی میکردیم رو پلی کردن برامون(البته ببخشین با فوتبال خاطراتمون که دوران باشکوهی بود مقایشه کردم)

    • کوروش کوروشی

      همش دروغ آخه اگه کسی بخواد بره همینطوری میری فرودگاه الان اگه بخوای گیلان هم بری اول باید وسیله داشته باشی طرف میره فرودگاه بدون بلیط بدون هماهنگی

    • ناشناس

      شما لنگی ها همیشه دنبال بهانه هستید که شخصیت خودتان را بخاطر تهمت زدن نا روا به دیگران لکه دار کنید و هیچ فرقی بین خوبی و بدی و نمیدانم و جهل و دروغ و امثالهم نمیذارید ..فقط و فقط دنبال این هستید که قهرمان دو دور آسیا را از میدان بیرون کنید ... واین کار همت میخواهد نه اراجیف

    • ناشناس

      مرگ بر دار و دسته همه ای مسئولان ایران

    • استقلالیم

      خودش که تو ایران بوده دیده خبری نیست از اون همه فضای منفی که علیه ما ایجاد کردن !!!
      پس چرا میخواد بره؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج