۱۲۶۸۹۶۳
۱۴۵۰
۱۴۵۰
پ

برخورد جنجالی در فینال جام‌جهانی

برخورد شدید کریستین رومرو با هوگو لوریس در فینال جام جهانی نشان داد ستاره‌های آرژانتینی وقتی پای تیم ملی‌شان در میان باشد چیزی به نام هم‌باشگاهی نمی‌شناسند.

ورزش سه: برخورد شدید کریستین رومرو با هوگو لوریس در فینال جام جهانی نشان داد ستاره‌های آرژانتینی وقتی پای تیم ملی‌شان در میان باشد چیزی به نام هم‌باشگاهی نمی‌شناسند.

 برخورد شدید کریستین رومرو با هوگو لوریس در فینال جام جهانی که باعث عصبانیت دروازه‌بان فرانسه از هم‌تیمی آرژانتینی‌اش در تاتنهام شد هواداران این تیم انگلیسی را به این نتیجه رسانده که در بازگشت دو بازیکن‌شان از قطر مدیران و مربیان تاتنهام باید بین آنها پادرمیانی کرده و آشتی‌شان بدهند.

در دقیقه ۹ مسابقه امشب بین آرژانتین و فرانسه در استادیوم لوسیل، کریستین رومرو، دفاع وسط آرژانتینی تاتنهام، در محوطه جریمه فرانسه برای استفاده از یک سانتر به هوا پرید و به شدت به هوگو لوریس، سنگربان فرانسه، برخورد کرد. این در حالی است که به نظر می‌رسید دایو اوپامکانو در این صحنه رومرو را هل داده و باعث شدید شدن برخورد او به لوریس شده است.

برخورد جنجالی در فینال جام‌جهانی
برخورد جنجالی در فینال جام‌جهانی

اما درحالیکه لوریس روی زمین افتاده بود تصاویر آهسته نشان داد کریستین رومرو آرنج خود را کمی باز کرده و با آرنج به دنده‌های سنگربان فرانسه ضربه زده است. تیم پزشکی فرانسه وارد زمین شد و به دروازه‌بان این تیم رسیدگی کرد و لوریس بعد از چند دقیقه به بازی برگشت.

برخورد جنجالی در فینال جام‌جهانی

یک هوادار تاتنهام بعد از این برخورد در توییتر نوشت:" چه برخورد بدی بین رومرو و لوریس. وقتی به تاتنهام برگردند نمی‌توانند به هم لبخند بزنند و وانمود کنند اتفاقی نیفتاده است".

یک کاربر دیگر از فرصت برای طعنه زدن به تاتنهام استفاده کرد و نوشت:" اینکه دو هم‌تیمی اینطور با آرنج به جان دنده‌‌های هم می‌افتند بهترین تصویر از روحیه تاتنهامی است".

کاربر دیگری نوشت:" کاملا مشخص بود که رومرو می‌خواهد دنده‌های لوریس را بشکند. این دو نفر دیگر نمی‌توانند در یک باشگاه بازی کنند".

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج