جاباما
۱۲۶۹۱۱۱
۱۱۱۴
۱۱۱۴
پ

نقش ویژه یک ورزشگاه در قهرمانی آرژانتین

بزرگترین ورزشگاه جام جهانی از همان ابتدا مخصوص بازی‌های قهرمان این رقابت‌ها بود!

ورزش سه: قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ در حالی با پیروزی مقابل فرانسه به دست آمد که شاگردان لیونل اسکالونی از هفت مسابقه انجام شده خود در این رقابت‌ها، پنج بازی را در یک ورزشگاه برگزار کردند.

ورزشگاه لوسیل دوحه که بزرگترین استادیوم میزبان بازی‌های جام جهانی قطر بود و بیشترین ظرفیت تماشاگر را به خود اختصاص می‌داد، در پنج مسابقه آلبی سلسته مقابل عربستان، مکزیک، هلند، کرواسی و در نهایت فرانسه، پذیرای لیونل مسی و یاران او بود و همین اتفاق موجب شد تا رکورد تعداد تماشاگر هم در همین استادیوم باشد.

آرژانتین در تمام این پنج مسابقه بیش از ۸۸ هزار تماشاگر در ورزشگاه لوسیل داشت و بدون تردید این استادیوم یک زمین خانگی برای آنها به حساب می‌آمد که حمایت چشمگیر تماشاگران را در آن داشتند و می‌توان گفت، یکی از دلایل قهرمانی آنها در جام جهانی ۲۰۲۲ همین ورزشگاه بود.

نقش ویژه یک ورزشگاه در قهرمانی آرژانتین

سه مسابقه جام جهانی قطر بیشترین تعداد هوادار را با حضور ۸۸ هزار و ۹۶۶ نفر در ورزشگاه لوسیل به خود اختصاص داد که در یک طرف هر سه بازی، تیم ملی آرژانتین بود و مسابقات این تیم برابر مکزیک(مرحله گروهی)، کرواسی(نیمه نهایی) و فرانسه(فینال) را میزبانی می‌کرد.

این عدد شگفت‌انگیز یکشنبه شب هم روی اسکوربورد ورزشگاه لوسیل به نمایش درآمد تا مشخص شود حضور این تعداد تماشاگر تا چه اندازه در موفقیت آرژانتین و رسیدن آنها به قهرمانی در جام جهانی تاثیر داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج