اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۷۰۰۳۸
۴۴۰۴
۴۴۰۴
پ

حمله ستاره فوتبال به حضور نصرت در جام‌جهانی

جوزپه روسی، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، از حضور نصرت، آشپز مشهور ترکیه‌ای، در مراسم اهدای جام جهانی به تیم ملی آرژانتین به تندی انتقاد کرد.

ورزش سه: جوزپه روسی، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، از حضور نصرت، آشپز مشهور ترکیه‌ای، در مراسم اهدای جام جهانی به تیم ملی آرژانتین به تندی انتقاد کرد.

نصرت گوکچه، آشپز مشهور ترکیه‌ای، اولین بار در سال ۲۰۱۷ با معروف شدن یکی از ویدیوهایش در فضای مجازی در مسیر شهرت قدم گذاشت. شیوه عجیب نمک‌ پاشیدن او روی استیک‌ها باعث شد نصرت به یکی از پدیده‌های فضای مجازی تبدیل شود

حمله ستاره فوتبال به حضور نصرت در جام‌جهانی

این آشپز ترکیه‌ای که شیفته فوتبال است در سالهای گذشته از شهرت خود برای نزدیک شدن به تعدادی از ستاره‌های بزرگ فوتبال استفاده کرده است. اما در فینال جام جهانی قطر زمانی که مراسم اهدای جام قهرمانی به لیونل مسی و تیم ملی آرژانتین آغاز شد حضور عجیب او در این مراسم انتقادهایی به دنبال داشت.

یکی از کسانی که به حضور نصرت در چنین مراسم مهمی انتقاد دارد و می‌گوید نمی‌داند یک آشپز رسانه‌ای چطور در بزرگترین رویداد دنیای فوتبال حضور دارد جوزپه روسی، ستاره سابق فوتبال ایتالیا است.

روسی در یک توییت تند به نصرت حمله کرد و نوشت:" نصرت می‌تواند برود به جهنم. در مراسم اهدای جام می‌خواست همه توجه‌ها را به خودش جلب کند و مدام به جام جهانی دست می‌زد. تو مگه کی هستی داداش؟ 2 دقیقه شهرتت تمام شد و رفت. نفر بعدی؟"

در ورزشگاه لوسیل نصرت در حالی دیده شد که سعی می‌کرد به ستاره‌های آرژانتینی از جمله لیونل مسی نزدیک شود. این آشپز مشهور بی‌وقفه از خودش در کنار ستاره‌های آلبی‌سلسته عکس می‌گرفت و در نهایت کار به جایی رسید که او جام طلایی را به دست گرفته و در کنار آن عکس یادگاری گرفت. حضور نصرت در این مراسم حتی عصبانیت لیونل مسی را هم در پی داشت.

حمله ستاره فوتبال به حضور نصرت در جام‌جهانی


 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج