۱۲۷۰۴۸۰
۲۱۰۷۵
۲۱۰۷۵
پ

اعتراف تلخ یک استقلالی درباره بازی دربی

هافبک استقلال با اشاره به مصدومیتی که در برخورد با محمد عمری شکل گرفت، مدعی است تیمش شایسته دستیابی به برد در این جدال بود.

ورزش سه: هافبک استقلال با اشاره به مصدومیتی که در برخورد با محمد عمری شکل گرفت، مدعی است تیمش شایسته دستیابی به برد در این جدال بود.

استقلال در لحظات پایانی دربی نتوانست از برتری خود محافظت کند و در نهایت بازی را با تساوی پایان داد. این اتفاقی است که حسرت هافبک این تیم را نیز شکل داده و رضاوند که در جریان بازی به دلیل مصدومیت تعویض شد، مدعی است تیمش قادر بود نتیجه را حفظ کرده و به برد ارزشمندی در دربی دست یابد.

او در ابتدا درباره مصدومیتش اینطور توضیح می‌دهد: در یکی از صحنه‌های بازی برای گرفتن توپ مقابل بازیکن جوان پرسپولیس قرار گرفتم و که یکباره روی پایم نشست که رباط داخلی پایم صدا داد.  سال گذشته هم مقابل صنعت نفت آبادان یکبار از این ناحیه مصدوم شده بودم و به این شکل بعید است به بازی با نفت برسم و این بازی را از دست داده‌ام.

هافبک آبی‌ها درباره دربی و نمایش دو تیم در این جدال حساس می‌گوید: بازی خوبی بود اما در بعضی لحظات می توانستیم با تجربه‌تر ظاهر شویم. واقعاً حیف شد که بازی با مساوی تمام شد. چرا که ما دو بر یک پیش بودیم عملاً پرسپولیس به جز صحنه گل دوم موقعیتی نداشت و تیم ما همه راه‌ها را بسته بود.

رضاوند با اشاره به موقعیت تیمش در این بازی و گل‌های دریافتی گفت: میانگین قدی تیم ما بلند است و واقعاً حیف که دو گل از روی ضربه ایستگاهی دریافت کردیم و بازی مساوی شد. با اینکه بعد از مصدومیت روی نیمکت بودم اما احساس می‌کردم برنده می‌شویم. فقط می‌توانم حیف که برد را با مساوی عوض کردیم. بعد دربی هنوز اختلاف‌مان با صدر همان ۲ امتیاز است و بعد از این مسابقه امیدواریم جبران کنیم. هنوز تا پایان لیگ فرصت هست.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج