۱۲۷۱۱۷۰
۲۲۹۳
۲۲۹۳
پ

ساپینتو دلش را به دریا نمی‌زد برنده نمی‌شد

علی چینی مربی اسبق استقلال گفت: کسب پیروزی بعد از دربی آن هم در یک بازی خارج از خانه کار هر تیمی نیست. این استقلال شایسته برد بود.

خبرورزشی: علی چینی مربی اسبق استقلال گفت: کسب پیروزی بعد از دربی آن هم در یک بازی خارج از خانه کار هر تیمی نیست. این استقلال شایسته برد بود.

علی چینی، بازیکن و مربی اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره برد خارج از خانه استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: همیشه بازی بعد از دربی یک بازی حساس و خطرناک است آن هم این دربی که یک مسابقه سنگین بود. ضمن اینکه استقلال هم خارج از خانه بازی داشت و معمولاً تیم‌ها در این قبیل روزها به مشکل برمی‌خورند.

وی افزود: علاوه بر این‌ها بازی در آبادان همیشه برای تیم‌های بزرگ غافلگیر کننده بوده و در تاریخ فوتبال شاهد بودیم که تیم‌های مطرح در آبادان زمین‌گیر شده اند اما استقلال به خوبی برنده بازی بود.

بازیکن قدیمی استقلال اضافه کرد: در نیمه دوم تعویض‌های ساپینتو بسیار خوب بود. او با توجه به اینکه سه امتیاز بازی را می‌خواست تیمش را هجومی‌تر کرد و در نهایت به خواسته اش هم رسید. در واقع او دلش را به دریا زد و با آوردن یکی مثل آرمان رمضانی که سرشار از انگیزه بود توانست یک پنالتی هم بگیرد. اگر این کار را نمی‌کرد شاید برنده نمی‌شد.

چینی در این باره که برخی از کارشناسان داوری گفته اند خطای درون محوطه صنعت نفت پنالتی نبوده و آیا این پنالتی به نظرش درست بوده یا نه تاکید کرد: اتفاقاً قطعاً پنالتی بود! صحنه آهسته خطای بازیکن صنعت نفت نشان می‌داد که عضله دوقلوی پشت پای آرمان رمضانی را زده و داور باید پنالتی میگرفت.

ساپینتو دلش را به دریا نمی‌زد برنده نمی‌شد

وی درباره ضربه یامگاه توضیح داد: کوین یامگا نشان داد یک فوتبالیست حرفه‌ای است. با اینکه دروازه بان حریف آمد تا روحیه اش را تضعیف کند اما به هیچ وجه آرامشش را از دست نداد و ضربه خودش را با دقت به بهترین نقطه فرستاد.

مربی اسبق استقلال درباره سبک بازی این تیم تصریح کرد: از جمله تاکتیک‌های خوب استقلال بازپس‌گیری توپ بود. هرزمان بازیکنان استقلال توپ را لو می‌دادند با پرس و فشار به حریف منسجم کار می‌کردند و خیلی سریع دوباره توپ را از آن خودشان می‌کردند. این نوع بازی کمک کرد تا استقلال در نهایت در خانه حریف با یک گل برنده شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه اگر در بازی با پرسپولیس در دقیقه آخر گل نمی‌خوردیم الان شرایط بهتر بود اما اینها همه جزو جذابیت‌های فوتبال است که در یک بازی در دقیقه ۸۶ گل می‌زنید و برنده می‌شوید و در یک بازی در همان دقایق گل می‌خورید و دو امتیاز را از دست می‌دهید. استقلال راه طولانی در پیش دارد و باید با قدرت به کارش ادامه دهد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج