۱۲۷۱۳۹۸
۵۹۷۰
۵۹۷۰
پ

تبریک صمیمانه درک لانسفورد به هادی چوپان

درک لانسفورد رقیب مستقیم هادی چوپان و نایب قهرمان دسته آزاد مسترالمپیا ۲۰۲۲، با انتشار پستی در اینستاگرام، به قهرمانی گرگ ایرانی در مستر المپیا واکنش نشان داد.

سرخ نیوز: هفته گذشته و در فینال مسابقات دسته آزاد مسترالمپیا، هادی چوپان و درک لانسفورد رقابت نفس گیری برای کسب مجسمه ساندو داشتند. در نهایت این هادی چوپان بود که با شکست درک لانسفورد و کسب عنوان قهرمانی استیج مسابقات را ترک کرد.

لانسفورد امریکایی پدیده مسابقات امسال و قهرمان دسته ۲۱۲ پوند مستر المپیا ۲۰۲۱ بود. او از سال گذشته زیر نظر هنی رامبد به آماده سازی برای مسابقات مشغول شد و به نوعی هم تیمی هادی چوپان به حساب می آید.

او با انتشار متنی دلنشین، قهرمانی هادی را خالصانه و جوانمردانه تبریک گفت و او را فردی صادق، مهربان و شایسته عنوان قهرمانی دانست.

تبریک صمیمانه درک لانسفورد به هادی چوپان

لانسفورد نوشت:

«وقتی برای مردی که تو را برای پیشرفت حمایت می کند احترام قائل هستی، پیروزی او برایت خوشایند خواهد بود.

هادی چوپان چند سالیست که برای کسب عنوان قهرمانی مستر المپیا تلاش می کند. روی استیج ما رقیبیم و برای کسب مجسمه ساندو، عنوان قهرمانی مستر المپیا و چک ۴۰۰ هزار دلاری می جنگیم. ما از تمام فرصت های موجود برای نمایش بهترینمان استفاده می کنیم. در آن روز، هادی چوپان به هفدهمین فردی تبدیل شد که قهرمان مستر المپیا شده است. عجب دستاوردی!

خیلی چیزها در مورد هادی می توانم بگویم. اما همه را در چند جمله خلاصه می کنم. او همیشه انسانی اصیل بوده است. هادی همیشه نسبت به من و همسرم مهربان بوده و ما را حمایت کرده است. ( او هنوز به همه می گوید که سال گذشته تنها کسی بوده که به ما می گفت باید با هم ازدواج کنیم «خنده» )

برای تو که از پس چالش های سخت زندگی ات برآمدی تا به قهرمانی استثنائی تبدیل شوی. برای بسیاری از افراد تو الهام بخش هستی. برادر، من صمیمانه برایت خوشحالم و شاکرم که قهرمان قدرتمندی مثل تو ما را به پیش می راند تا همچنان بهتر شویم. ما بدنسازی را دوست داریم و بیشترین اشتیاق را برای انجام دادنش داریم، اگر نه که اینجا نبودیم. امیدوارم الان که روی ابرهایی، همچنان از این لحظات لذت ببری. سفر امنی در بازگشت به خانه و نزد خانواده ات داشته باشی. خدا همه شما را حفظ کند. و حالا کار برای ما آغاز شده است، تا سال آینده نمایشی حتی بهتر از امسال داشته باشیم. مستر المپیا ۲۰۲۳ آغاز شده است.»

تبریک صمیمانه درک لانسفورد به هادی چوپان

هادی چوپان در کامنتی و در واکنش به دل نوشته زیبای لانسفورد نوشت: “برادر من ، تو و خانواده ات را دوست دارم، شما بهترینید”

همچنین هنی رامبد مربی هر دو قهرمان در کامنتی نوشت: “عشق برای تو و احترام به شخصیتت داخل و خارج از استیج درک”

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج