۱۲۷۱۶۳۸
۲۸۱۵
۲۸۱۵
پ

ارتباط طارمی با مدافع سابق منچستریونایتد

یک روزنامه ورزشی در پرتغال با اشاره به اینکه مهدی طارمی پنجمین گلزن برتر فوتبال اروپا در سال ۲۰۲۲ بوده است، از ارتباط این مهاجم ایرانی با ریوفردیناند مدافع سابق منچستریونایتد خبر داد.

خبرگزاری مهر: روزنامه «رکورد» پرتغال در گزارشی ضمن اشاره به روند رو به رشد مهدی طارمی طی سه فصل و نیم حضورش در فوتبال اروپا و تبدیل شدن به یکی از برترین گلزنان این قاره، تاکید کرد که مهاجم ایران در نقل و انتقالات تابستانی گذشته چهار پیشنهاد قطعی داشته اما باشگاه پورتو با جدایی و انتقال او مخالفت کرده است.

نخبه و برگزیده مثل طارمی

در گزارش این روزنامه آمده است: «از یک ناشناخته تا نامی بسیار مورد توجه در فوتبال اروپا؛ این سفری بود که طارمی در سه سال و نیم گذشته انجام داد، زمانی که او در تابستان سال ۲۰۱۹ تقریباً در ردای یک بازیکن ناشناخته از الغرافه قطر به تیم ریوآوه با سرمربیگری کارلوس کاروالهال رسید. امروز آهنگ متفاوت است، مثل این است که بگوییم … وضعیت او، در رقابتی‌ترین مسابقات فوتبال جهان که تحت نظارت یوفا انجام می‌شود واقعاً نخبه و برگزیده است.»

۳۱ گل از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون

رکورد در ادامه به آمار گلزنی مهاجم ایرانی پورتو در رده باشگاهی در سال ۲۰۲۲ پرداخته و نوشته است: «طارمی در ۱۰ لیگ برتر فوتبال اروپا که پرتغال هم شامل آن می‌شود، پنجمین گلزن برتر در سال ۲۰۲۲ بود. این گل‌ها شامل بازی‌های مربوط به جام‌های داخلی هر کشور و حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا می‌شود. مهاجم ۳۰ ساله پورتو امسال تاکنون ۳۱ گل در ۴۵ مسابقه برای این تیم به ثمر رساند که آخرین گل برابر ژیل ویسنته بود.»

آمار طارمی چطور بهبود یافت؟

این روزنامه پرتغالی سپس از آمار و عملکرد مهاجم ایرانی پورتو تمجید کرده و آورده است: «در نگاه اول، دستاورد طارمی ممکن است ناچیز به نظر برسد، اما واقعیت، دشواری چنین کاری را زمانی که همان حساب و کتاب برای سال‌های گذشته انجام می‌شود، نشان می‌دهد. این ایرانی در سال ۲۰۲۱ هم با ۲۷ گل و قرار گرفتن در رده شانزدهم، بهترین نماینده -پرتغال- بود. در سال ۲۰۲۰، این عنوان به پائولینو رسید که با ۲۲ گل در رده هجدهم قرار داشت. طارمی در همان سال با ۲۰ گل در رده بیست و یکم قرار گرفت. از آن زمان، همانطور که می‌بینید، او همیشه در حال افزایش تعداد گل‌های خود و صعود در رنکینگ بوده است. در نهایت و از نظر تیم‌های ملی که در این آمار کلی لحاظ نمی‌شود، این مهاجم در سال ۲۰۲۲ در مجموع پنج گل برای ایران به ثمر رساند که دو گل آن در جام جهانی قطر بود، بنابراین مجموع گل‌های او در سال ۲۰۲۲ اکنون به ۳۶ گل رسیده است.»

چهار پیشنهاد قابل توجه برای طارمی و مخالفت پورتو

رکورد همچنین در خصوص پیشنهاداتی که برای طارمی می‌رسد پیش بینی کرد این بازیکن با مخالفت پورتو در این تیم ماندنی خواهد بود: «طارمی با وجود ۳۰ سال سن، نامی است که در بازار نقل و انتقالات آن سوی مرزها به ویژه لیگ برتر انگلیس مطرح است. این موضوع تابستان گذشته زمانی آشکار شد که طبق اطلاعات جمع آوری شده توسط رکورد، چهار پیشنهاد ملموس برای بازیکن ایرانی به پورتو رسید. پینتو دا کوستا رئیس باشگاه پورتو همه پیشنهادات را با "نه" پاسخ داد و همین اتفاق باید در این بازار نقل و انتقالات زمستانی به محض اینکه پیشنهادی روی میز گذاشته شود، رخ بدهد.»

طارمی و روابط غیر رسمی با مدافع سابق منچستریونایتد

در بخش پایانی این گزارش به ارتباطاتی که بین طارمی و ریوفردیناند مدافع سابق تیم فوتبال منچستریونایتد برقرار شده و احتمال انتقالش به لیگ برتر را بیشتر می‌کند، اشاره شده است: «با وکالت چندین ساله علیرضا نیکومنش، مدیربرنامه ایرانی مقیم کانادا، طارمی با گروهی از تاجران مرتبط با آژانسی که ریو فردیناند مدافع میانی سابق یونایتد دارد، روابط غیررسمی برقرار کرده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج