۱۲۷۱۷۹۶
۴۶۲۶
۴۶۲۶
پ

انتقاد شدید از مارتینز: او یک دلقک مبتذل است!

فوتبالیست سابق شیلیایی به شدت امیلیانو مارتینز را به خاطر جشن های جنجالی اش، مورد انتقاد قرار داد.انتقاد شدید از دیبو مارتینز: او یک دلقک مبتذل است!

ورزش سه: فوتبالیست سابق شیلیایی به شدت امیلیانو مارتینز را به خاطر جشن های جنجالی اش، مورد انتقاد قرار داد.انتقاد شدید از دیبو مارتینز: او یک دلقک مبتذل است!

عملکرد دیبو مارتینز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تمجیدهای فراوانی همراه شد و حتی درخشش او باعث شد تا جایزه دستکش طلایی جام جهانی را از آن خود کند. با این حال، جشن های جنجالی که او پس از قهرمانی آرژانتین برگزار کرد، راه را برای انتقاد شدید از دروازه بان تیم ملی آرژانتین باز کرد که حتی منتقدین او را "دلقک مبتذل" خطاب کردند. این بار کسی که صدایش را بلند کرد و به انتقاد از مارتینز پرداخت، مائوریسیو پینیا فوتبالیست سابق شیلی بود و جملات سنگین را خطاب به دیبو بیان کرد.

انتقاد شدید از مارتینز: او یک دلقک مبتذل است!

پینیا در مصاحبه ای و درخصوص جنجال های پیش آمده گفت: چه کسی قرار است امباپه را مسخره کند؟ کیلیان چهار بار او را میخکوب کرد! او چهار ضربه به سمت دروازه زد و چهار گل به ثمر رساند. او مطمئناً یک نماد جهانی خواهد بود. اما بقیه مارتینز را فقط به خاطر مهار یکی، دو ضربه پنالتی به خاطر خواهند آورد.

این ملی پوش سابق شیلی به هت تریک کیلیان امباپه در فینال جام جهانی اشاره می کند. پس از کشیده شدن بازی به پنالتی ها، ستاره فرانسوی ضربه خود را به گل تبدیل کرد و پینیا معتقد است که امباپه توانسته است چهار مرتبه، دیبو مارتینز را مغلوب کند.

پینیا در مورد حضور امیلیانو مارتینز با عروسک امباپه در حاشیه جشن قهرمانی آرژانتین در حضور بیش از 5 میلیون نفر گفت: اگر من دروازه بان بودم و یک بچه کوچک با چهار شوت به سمت دروازه، چهار بار به من گل زده باشد، حاضر نمی شدم با او راه بروم چه برسد به اینکه او را در آغوش بگیرم.

او با مقایسه دو بار قهرمانی شیلی در کوپا آمه ریکا که آنها توانستند در ضربات پنالتی آلبی سلسته را شکست دهند گفت: وقتی دو بار قهرمان آمریکا شدیم، با عکس‌های مسی در خیابان ها راه نرفتیم یا هر چیز دیگری.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج