۱۲۷۱۸۱۹
۲۸۱۲
۲۸۱۲
پ

رئیس جنجالی سکوت خود را شکست

آندره‌آ آنیلی رئیس سابق باشگاه یوونتوس اعتراف کرده که تصمیم گیری درباره کناره گیری از یوونتوس در جلسه سالانه سهامداران باشگاه اصلا برای او آسان نبوده است.

خبرورزشی:  آندره‌آ آنیلی رئیس سابق یووه می‌گوید کناره‌گیری از این باشگاه تصمیم بسیار سختی بوده است.

خبرورزشی: آندره‌آ آنیلی رئیس سابق باشگاه یوونتوس اعتراف کرده که تصمیم گیری درباره کناره گیری از یوونتوس در جلسه سالانه سهامداران باشگاه اصلا برای او آسان نبوده است.

آنیلی اخیراً به دلیل اتهاماتی مبنی بر جعل سوابق مالی باشگاه در دوران ریاستش، سمت خود را ترک کرد. پاول ندود، نایب رئیس، مائوریتزیو آریوابنه، مدیر اجرایی و کل هیئت مدیره به همراه آنیلی استعفا دادند. به جای آنیلی، جانلوکا فررو به عنوان رئیس جدید باشگاه انتخاب شده است.

رئیس جنجالی سکوت خود را شکست

رئیس سابق یووه که در جلسه سالانه سهامداران در ورزشگاه آلیانز صحبت می‌کرد، تصمیم خود برای ترک پست خود را توضیح داد و گفت: «ترک ریاست باشگاه برای من تصمیم آسانی نبود. علاوه بر عشق به یووه، برای کسب نتایج خارق‌العاده سال‌های اخیر، در داخل و خارج از زمین، سخت کار کرده‌ام. من این تصمیم را در کمال آرامش گرفتم، کاملاً به کار خوبی که در این سال‌ها با هم انجام دادیم، آگاه هستم. نظری که در هفته‌های اخیر با تحلیل کارشناسان متعدد تأیید شد این بود که یوونتوس مشروعیت خود را در هر مسیری نشان خواهد داد و من نگران هیچ چیز نیستم. من فکر کردم که اگر یک گام به عقب بردارم تا انتخاب‌ها و تصمیماتی که از این به بعد گرفته می‌شود مشروط به مشارکت و منافع شخصی من است، تصمیم مناسبی است. افتخاری بود که رئیس یوونتوس بودم، نامی که مقدم بر همه چیز و همه‌کس است.»

باشگاه یوونتوس ضرر مالی ۲۳۹ میلیون یورویی در سال ۲۲-۲۰۲۱ را تایید کرده‌ است که دومین رکورد بزرگ ضرر مالی در تاریخ سری A است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج