۱۲۷۲۰۷۲
۳۶۸۷
۳۶۸۷
پ

افشاگری تازه درباره فدراسیون فوتبال و کی‌روش

موارد مطروحه در دستور جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی به بیرون درز پیدا کرده که موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی در بین آن‌ها دیده نمی‌شود.

ورزش سه: موارد مطروحه در دستور جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی به بیرون درز پیدا کرده که موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی در بین آن‌ها دیده نمی‌شود.

 سه‌شنبه هفته آینده اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار می‌شود.

جلسه‌ای بسیار مهم از این بابت که آینده تیم ملی فوتبال ایران به خروجی جلسه گره خورده است. مدیران ارشد فدراسیون فوتبال از جمله مهدی تاج نیز، در مصاحبه‌های مختلف خود عنوان کرده بودند تکلیف ادامه همکاری با کارلوس کی‌روش و یا استخدام سرمربی جدید به نظر هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بستگی دارد.

با این حال در نامه‌ای که از سوی هدایت ممبینی به اعضای هیئت رئیسه ارسال شده است، در دستور جلسه موردی مبنی بر بررسی وضعیت تیم ملی و یا تعیین و تکلیف در مورد سرمربی ایران دیده نمی‌شود. موضوعی عجیب که قبلا هم تجربه‌ای مشابه به آن دیده شده است.

با برگزاری انتخابات هشتم شهریور ماه و انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون، چند روز بعد اولین جلسه رسمی هیئت رئیسه برگزار شد و نتیجه‌اش برکناری دراگان اسکوچیچ و انتخاب کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی بود. در آن زمان هم وقتی دستور جلسه هیئت رئیسه را مشاهده می‌کردیم ۱۷ مورد برای رسیدگی وجود داشت که هیچ کدام مربوط به انتخاب سرمربی و یا تغییر و تحول در تیم ملی نبود. حتی مدیران فدراسیون نیز در گفت و گوهای خود در آن زمان، چنین چیزی را تکذیب می‌کردند اما در در نهایت تغییر بزرگ رخ داد.

با این حال به نظر می‌رسد بحث در مورد تیم ملی و نتایج به دست آمده در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، یکی از موارد اصلی مطرح شده در هیئت رئیسه خواهد بود. مدیران فدراسیون نیز به دنبال دور کردن حاشیه از این موضوع مهم هستند تا بدون ایجاد چالش و در آرامش تصمیمات لازم را اتخاذ کنند و به همین دلیل در موارد مطروحه به آن اشاره نکرده‌اند. هر چند که احتمالا تکلیف نهایی نیمکت تیم ملی در همان جلسه مشخص نشود و تصمیم‌گیری در این مورد به جلسات و روزهای آینده موکول شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج