۱۲۷۲۰۷۶
۹۹۲۳
۹۹۲۳
پ

اتفاق عجیب در برنامه فوتبال برتر

اینطور که به نظر می‌رسد فعلا خبری از تغییر میز برنامه فوتبال برتر نیست و عوامل این برنامه از میز ویژه برنامه جام جهانی حسابی خوششان آمده است.

آخرین خبر: اینطور که به نظر می‌رسد فعلا خبری از تغییر میز برنامه فوتبال برتر نیست و عوامل این برنامه از میز ویژه برنامه جام جهانی حسابی خوششان آمده است.

اتفاق عجیب در برنامه فوتبال برتر

به گزارش فوتبالی، در روزهای برگزاری جام جهانی، ویژه‌برنامه جام 2022 در حالی روی آنتن شبکه سه رفت که برای دکور این برنامه، از میزی مشابه طراحی ورزشگاه الثمامه استفاده شده بود. ورزشگاهی که 8 بازی جام جهانی از جمله دیدار ایران و آمریکا در آن برگزار شد. 

شاید جالب باشد بدانید که طراحی ورزشگاه الثمامه، از کلاه تقیه الهام گرفته شده بود. کلاهی مردانه که در کشورهای عربی مورد استفاده قرار می‌گیرد و البته کاملا نماد کشور قطر است.

طبیعتا استفاده از چنین میزی برای ویژه‌برنامه جام جهانی و بازی ایران و آمریکا، ایده هوشمندانه‌ای بود و اگر ایران بازی را می برد، شرایط میز ویژه تر هم می شد اما حالا که دیگر خبری از جام جهانی نیست، برنامه فوتبال برتر در یک حرکت عجیب هم با این میز روی آنتن رفته است. آن ورزشگاهی که ایران در آن یک بر صفر از آمریکا شکست خورد و از صعود و رسیدن به دور حذفی بازماند. حتی روی میز هم نام برنامه فوتبال برتر، نوشته شده است. 

باید دید برنامه‌ای برای تغییر میز الثمامه! وجود دارد و میز قبلی فوتبال برتر دوباره به دکور برمی‌گردد یا اینکه تهیه‌کننده برنامه فوتبال برتر ترجیح می‌دهد فعلا برای تغییر دکور این برنامه، دست به جیب نشود و با همین میز الثمامه که خاطره تلخی از آن برای طرفداران تیم ملی وجود دارد، ادامه می‌دهد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج