۱۲۷۲۳۱۰
۱۰۵۱
۱۰۵۱
پ

آمار فاجعه بار پرسپولیس بدون لوکادیا

پرسپولیس بدون یورگن لوکادیا در امر گلزنی کاملا ناموفق بوده است.

خبرورزشی: پرسپولیس بدون یورگن لوکادیا در امر گلزنی کاملا ناموفق بوده است.

 پرسپولیس بعد از سال‌ها بالاخره توانست در تابستان یک خرید خارجی خوب داشته باشد و یک مهاجم باکیفیت به خدمت بگیرد. یورگن لوکادیا ستاره هلندی سابق برایتون، بوخوم و آیندهوون درحالی با قراردادی ۹۲۰هزار دلاری پرسپولیسی شد که عمر حضور این بازیکن به نیم‌فصل هم نکشید و خیلی زود راه لوکادیا و پرسپولیس از هم جدا شد. بهترین گلزن پرسپولیس و لیگ برتر درحالی با ارسال نامه ای قراردادش را با این تیم فسخ کرد که حالا همه به دنبال دلایل این کار عجیب از سوی یک بازیکن حرفه‌ای می‌گردند.

در مورد اینکه چرا لوکادیا ایران را ترک کرد و دیگر بازنگشت، حرف و حدیث زیاد است ولی چیزی که مشخص است، پرسپولیس در بازی‌هایی که بدون لوکادیا به میدان رفته در امر گلزنی یک تیم بسیار ناموفق بوده و این موضوع نشان می دهد که حضور لوکادیا در ترکیب پرسپولیس چقدر تاثیرگذار بود. لوکادیا که از هفته سوم به ترکیب پرسپولیس اضافه شد و در ۹ دیداری که برای این تیم به میدان رفت موفق شد ۶ گل به ثمر برساند و خودش را به عنوان یکی از مدعیان جدی آقای گلی معرفی کند.

آمار فاجعه بار پرسپولیس بدون لوکادیا

پرسپولیس در هفته‌های اول و دوم لیگ برتر بدون لوکادیا مقابل تیم‌های ذوب آهن و فولاد به تساوی بدون گل رسید و در امر گلزنی ناکام بود. در هفته دوازدهم مقابل استقلال به تساوی ۲ - ۲ رسید که هر دو گل این مسابقه را برای سرخ پوشان گئورگی گولسیانی که یک مدافع است، به ثمر رساند. سرخ پوشان در هفته گذشته و دربازی مقابل پیکان بار دیگر بدون لوکادیا به میدان رفت که این دیدار هم بدون گل به پایان رسید.

در واقع از ۱۳ بازی این فصل پرسپولیس ۴بار بدون لوکادیا به مصاف رقبا رفت و نه تنها هیچ بردی به دست نیاورد، بلکه در ۳ دیدار حتی موفق به گلزنی هم نشد. همین موضوع به خوبی نشان می دهد ستاره هلندی چه تاثیری روی روند امتیازگیری و صدرنشینی پرسپولیس داشته و حالا که او از این تیم جدا شده، یحیی گل محمدی و مدیران پرسپولیس باید هرچه زودتر به فکر جذب یک مهاجم در حد لوکادیا باشند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج