۱۲۷۳۳۱۹
۴۰۰
۴۰۰
پ

سال نوی چلسی باز هم بدون برد آغاز شد

چلسی امشب برای انجام یک بازی خارج از خانه به ناتینگهام رفت ولی در مقابل فارست با تساوی ۱-۱ متوقف شد.

ورزش سه: چلسی امشب برای انجام یک بازی خارج از خانه به ناتینگهام رفت ولی در مقابل فارست با تساوی ۱-۱ متوقف شد.

چلسی که بعد از وقفه جام جهانی اولین بازی خود را چند روز پیش با پیروزی مقابل بورنموث به پایان برده بود امیدوار بود امشب در مقابل ناتینگهام فارست پیروزی دیگری به دست بیاورد تا نتایج بد خود در هفته‌های پیش از جام جهانی را به فراموشی بسپارد.

دیدار دو تیم در ورزشگاه خانگی فارست با ریتمی تند شروع شد و در همان ده دقیقه اول هر یک از دو تیم یک موقعیت روی دروازه هم خلق کردند که توسط میسون مونت برای چلسی و برنان جانسون برای ناتینگهام فارست از دست رفت.

اما چلسی در دقیقه ۱۶ موفق شد به گل برسد. کریستین پولیشیچ از جناح چپ پیشروی کرد و سانتر خطرناکی برای کار هاورتز فرستاد. ویلی بولی، مدافع فارست، توپ را از مقابل مهاجم چلسی دفع کرد ولی توپ منحرف شده به تیر دروازه فارست برخورد کرده و در بازگشت مقابل پای رحیم استرلینگ قرار گرفت تا او به راحتی دروازه حریف چلسی را باز کند.

 
سال نوی چلسی باز هم بدون برد آغاز شد
سال نوی چلسی باز هم بدون برد آغاز شد
سال نوی چلسی باز هم بدون برد آغاز شد

بازی بعد از گل چلسی از تب و تاب افتاد و در دقایق پایانی این نیمه بود که شاگردان گراهام پاتر یک فرصت دیگر به دست آوردند. روی یک ضربه آزاد میسون مونت توپ را برای هاورتز ارسال کرد اما او قادر به کنترل توپ نبود. کولیبالی توپ را جمع کرد و در اختیار پولیشیچ گذاشت اما ضربه او خطرناک نبود و هندرسون، سنگربان فارست، آن را به راحتی مهار کرد. نیمه اول با برتری 1-0 چلسی به پایان رسید.

ناتینگهام فارست نیمه دوم را با اشتهای زیاد برای گلزنی آغاز کرد. آوونی در دقایق اولیه پاس خوبی از فرویلر دریافت کرد و شوتی به سمت دروازه چلسی شلیک کرد که کپا با واکنشی خوب دروازه تیمش را بسته نگه داشت. در دقیقه 49 ناتینگهام فارست بار دیگر خطرناک ظاهر شد. جانسون می‌توانست آوونی را در موقعیتی عالی قرار بدهد ولی با خودخواهی خودش به توپ ضربه زد که باز هم توسط کپا دفع شد.

فارستی‌ها که در نیمه دوم بازی را در دست داشتند در دقیقه 54 تیر دروازه چلسی را به لرزه درآوردند. گیبز وایت پاس خوبی از ییتز دریافت کرد و شلیک او آنقدر قوی بود که کپا نتوانست واکنشی نشان بدهد. اما توپ به زیر تیر افقی دروازه برخورد کرد تا دروازه چلسی باز نشود.

ناتینگهام فارست بالاخره مزد حملات خود در نیمه دوم را گرفت و در دقیقه 63 کار را به تساوی کشاند. گیبز وایت از سمت چپ کرنر را روی دروازه چلسی ارسال کرد. ویلی بولی، مدافع فارست، بالاتر از همه توپ را با ضربه سر دقیقا مقابل پای سرژ اوریه قرار داد تا او با یک نیم‌والی زیبا دروازه کپا را باز کند.

سال نوی چلسی باز هم بدون برد آغاز شد
سال نوی چلسی باز هم بدون برد آغاز شد
سال نوی چلسی باز هم بدون برد آغاز شد

چلسی در دقایق پایانی به خود آمده بود ولی شاگردان پاتر تنها یک موقعیت روی دروازه فارست ایجاد کردند. حکیم زیاش که در دقیقه 72 به جای جورجینیو وارد زمین شده بود سانتر زیبایی برای اوبامیانگ روی تیر دوم ارسال کرد ولی فشار اوریه باعث شد مهاجم چلسی نتواند از این فرصت برای زدن یک ضربه سر دقیق استفاده کند.

بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید تا چلسی با 25 امتیاز از شانزده بازی در رتبه هشتم جدول لیگ برتر قرار بگیرد. فاصله آبی‌های لندن با آرسنال صدرنشین در حال حاضر 15 امتیاز است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج