جاباما
۱۲۷۳۴۰۴
۱۴۲۸
۱۴۲۸
پ

اعتراف گالتیه: مستحق شکست بودیم

سرمربی پاری سن ژرمن اعتراف کرد که تیمش مستحق شکست برابر لانس بود.

ایسنا: به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن سال ۲۰۲۳ را ناامید کننده آغاز کرد. تیم پاریسی نخستین شکست خود در فصل جاری را برابر تیم شگفتی ساز لانس متحمل شد.

پاری سن ژرمن تیم نخست جدول رده بندی در خانه لانس به میدان رفت و درحالی که نیمار و مسی را در اختیار نداشت با نتیجه سه بر یک شکست خورد البته با این نتیجه هم در صدر جدول رده بندی باقی ماند.

گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن در نشست خبری بعد از بازی به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت و لانس را شایسته پیروزی در این بازی دانست.

او گفت: برایم سخت  است که نمایش تیمم را در این بازی توضیح دهد چرا که اصلا تیم در میدان نبود. لانس بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کرد. تیم حریف در ضد حملات بسیار قدرتمند نشان داد و ما به خاطر این نقطه قوت حریف بازنده شدیم.

سرمربی پاری سن ژرمن ادامه داد: بازیکنان به طرز عجیبی عقب نشستند و هماهنگی و توازن لازم را در میدان نداشتیم. باوجود آنکه زود به گل رسیدیم اما عقب نشستیم و حریف توانست به خوبی ما را اذیت کند. فضای زیادی در اختیار بازیکنان حریف قرار دادیم و در خط دفاعی اشتباهات بدی داشتیم. به طرز عجیبی توپ را از دست می دادیم. بازیکنان پاری سن ژرمن در سطح خود نبودند.

پاری سن ژرمن با این شکست با ۴۴ امتیاز در صدر جدول رده بندی باقی ماند این درحالی است که لانس ۴۰ امتیازی شد تا همچنان شانس قهرمانی در نیم فصل را داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج