۱۲۷۳۶۲۰
۲۴۸۴
۲۴۸۴
پ

ماجرای حمله به یک ایرانی در فوتبال انگلیس

مالک ایرانی باشگاه اورتون انگلیس به همراه مدیریت این باشگاه پس از کسب نتایج ضعیف با اعتراض شدید هواداران این باشگاه روبه‌رو شدند.

خبرورزشی: مالک ایرانی باشگاه اورتون انگلیس به همراه مدیریت این باشگاه پس از کسب نتایج ضعیف با اعتراض شدید هواداران این باشگاه روبه‌رو شدند.

هواداران باشگاه انگلیسی اورتون قصد دارند علیه مدیریت باشگاه و مالک ایرانی‌الاصل باشگاه‌شان در ورزشگاه خانگی خود، گودیسون پارک، نشستی اعتراضی برپا کنند.

اورتون با هدایت فرانک لمپارد در حال حاضر در رتبه شانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد و تنها یک امتیاز با وارد شدن به منقطه خطر سقوط فاصله دارد. با اینکه لمپارد و شاگردانش این هفته در خانه منچسترسیتی موفق شدند یک امتیاز مهم از شاگردان گواردیولا بگیرند ولی اورتون پیش از آن سه شکست پیاپی در لیگ برتر به دست آورده بود تا هوادارانش را خشمگین کند.

اورتون این روزها خود را با تصویری تلخ مواجه می‌بیند و این احتمال که امسال هم مثل فصل گذشته برای سقوط نکردن مبارزه کند بالا است. آبی‌های بندر لیورپول فصل گذشته در دو بازی آخر فصل موفق شدند از سقوط فرار کنند.

هواداران اورتون حالا در حال برنامه‌ریزی برای اعتراض گسترده علیه مدیریت باشگاه هستند و نوک تیز پیکان حملات خود را به سمت فرهاد مشیری، مالک ایرانی‌الاصل اورتون، گرفته‌اند.

طبق هماهنگی‌های انجام شده اورتونی‌ها قرار است اعتراض خود را از دیدار تیم‌شان مقابل آرسنال در روز ۴ فوریه آغاز کنند. دیداری که اولین بازی اورتون بعد از پایان پنجره نقل و انتقالات زمستانی خواهد بود و در انگلیس پخش زنده خواهد داشت. مهم‌ترین گروه هواداری اورتون در نامه‌ای سرگشاده خطاب به هواداران نوشت: «از شما دعوت می‌کنیم تا در کنار ما اعتراض شدید خود را به مدیریت نالایق باشگاه محبوب‌مان و به خصوص مالک فعلی و هیات مدیره نشان بدهیم.»

ماجرای حمله به یک ایرانی در فوتبال انگلیس

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج