۱۲۷۳۷۲۱
۶۵۷۷۹
۶۵۷۷۹
پ

رونمایی عجیب از تصویر پله در تابوت

دوست‌داران پله برای ورود به ویلا بلمیرو با صف طولانی و گرمای هوا مواجه هستند؛ آنها بعد از ورود تنها چند ثانیه فرصت دارند برای آخرین بار اسطوره را ببینند و خداحافظی کنند.

ورزش سه: دوست‌داران پله برای ورود به ویلا بلمیرو با صف طولانی و گرمای هوا مواجه هستند؛ آنها بعد از ورود تنها چند ثانیه فرصت دارند برای آخرین بار اسطوره را ببینند و خداحافظی کنند.

لوکاس دی الیویرای ۳۳ ساله در روز تعطیل خود از فرصت استفاده کرده و به همراه پسر ۸ ساله خود در ورزشگاه ویلا بلمیرو حضور یافت تا با بت فوتبال برزیل وداع کند. او در کنار هزاران هوادار دیگر از ساعات اولیه صبح مقابل در ورودی ورزشگاه خانگی سانتوس، صف کیلومتری تشکیل دادند. در ادامه گزارشی بخوانید از روایت افرادی که سختی زیادی را به جان خریدند تا چند ثانیه با پله برای آخرین بار دیدار کنند:

رونمایی عجیب از تصویر  پله در تابوت

این یک روز تاریخی برای برزیلی‌هاست
لوکاس و پسرش بعد از وداع با پله از صفی که بیش از یک ساعت در آن بودند، خارج شدند؛ او با وجود سختی زیادی که بابت این کار کشیده بود، راضی به نظر می رسید و اولین جمله‌اش این بود: "ارزشش را داشت... پسرم همیشه این روز را به خاطر خواهد داشت."

رونمایی عجیب از تصویر  پله در تابوت

بخشی از چمن را به یادگار با خود بردند
همین احساس را سوزا سانتوسِ ۵۰ ساله هم داشت؛ او همراه با دو فرزند، یک برادرزاده نوجوان و برادرش برای وداع با پله آمده بودند. آنها برای آخرین ملاقات با اسطوره، دو ساعت زیر نور مستقیم خورشید در هوای گرم شهر – ۳۰ درجه – در حالی که هیچ سایه‌ای هم در کار نبود، طی کردند.
این گروه پنج نفره که اهل سائو ماتئوس – منطقه شرقی سائوپائولو – بودند همگی موافق بودند که ارزشش را داشت که چنین سختی را به جان بگیرند. آنها برای سوغاتی حتی بخشی از چمن ورزشگاه را کنده و با خود بردند.

رونمایی عجیب از تصویر  پله در تابوت

برگشت به اول صف برای چند لحظه دیدار بیشتر
هوادار دیگری از سائوپائولو به نام لوئیز کارلوس روگه در حالی با پله وداع کرد که به گفته خودش شمار دفعاتی که بازی های این اسطوره را از نزدیک تماشا کرده از دستش در رفته است. او هم بعد از طی پیاده روی طولانی با پادشاه برای آخرین بار دیدار کرد اما این برایش کافی نبود و یک بار دیگر به ته صف برگشته و از نو فرآیند انتظار را طی کرد تا لحظاتی بیشتر پله را ببیند! جواب این هوادار برای کاری کرد جالب بود: "چنین چیزی در برابر کارهایی که او (پله) برای ما کرده هیچ است."

رونمایی عجیب از تصویر  پله در تابوت

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج